Gå til innhold

Prevensjon og stoffskifteprobl...??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er anbefalt å bruke?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Blir stoffskifteproblemene forverret av hormonprevensjon? I så fall bør du kanskje styre unna både p-piller, plaster og hormonspiralen.

Kobberspiral inneholder ikke hormoner, men den kan dessverre føre til mer smerter og mer blødning under mensen... Du burde høre med legen din, kanskje du kan bruke hormonprevensjon likevel!!

Skrevet

Nei jeg vet ikke selv heller.. Men jeg trodde at alle disse med hormoner ville klusse litt med stoffskiftet? Og det frister ikke med kobberspiral-har hørt mye negativt med den ja...

Noen med stoffskifteprobl som bruker prevensjon?

Skrevet

dytter

Skrevet

jeg fant ut i februar at jeg har lavt stoff skifte og jeg bruker leonetta (tror det er den).Legen min har ikke sagt noe til meg ang det....

Skrevet

ok-det har kanskje ingenting og si da...får høre på 6 ukers kontrollen

Skrevet

Jeg har stoffskifte problemer og går på Yasmin. Legen har ikke sagt noe om det, men kun det at jeg må gi beskjed hvis jeg skulle bli gravid.

Skrevet

hvorfor må du si fra hvis du blir gravid?

Skrevet

Jeg mener det var fordi jeg ikke kunne gå på medisinene samtidig som jeg var gravid. Men jeg har googlet dette og funnet ut at du faktisk kan gå på Levaxin når du er gravid, det skal visst ikke være farlig for fosteret. Men som alt annet i den medisinske verden så er leger uenige...

Det skal være sagt at dette ble nevnt når jeg gikk på Neo-Mercazole, Levaxin og beta blokker, så mulig det er anderledes da enn når du kun går på Levaxin.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...