(((( 2 kids-gutt og jente)))) Skrevet 26. juni 2008 #1 Skrevet 26. juni 2008 Hva er anbefalt å bruke?
susemor-3 små Skrevet 26. juni 2008 #2 Skrevet 26. juni 2008 Blir stoffskifteproblemene forverret av hormonprevensjon? I så fall bør du kanskje styre unna både p-piller, plaster og hormonspiralen. Kobberspiral inneholder ikke hormoner, men den kan dessverre føre til mer smerter og mer blødning under mensen... Du burde høre med legen din, kanskje du kan bruke hormonprevensjon likevel!!
(((( 2 kids-gutt og jente)))) Skrevet 26. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 26. juni 2008 Nei jeg vet ikke selv heller.. Men jeg trodde at alle disse med hormoner ville klusse litt med stoffskiftet? Og det frister ikke med kobberspiral-har hørt mye negativt med den ja... Noen med stoffskifteprobl som bruker prevensjon?
Desemberprins kom 20des :) Skrevet 26. juni 2008 #5 Skrevet 26. juni 2008 jeg fant ut i februar at jeg har lavt stoff skifte og jeg bruker leonetta (tror det er den).Legen min har ikke sagt noe til meg ang det....
(((( 2 kids-gutt og jente)))) Skrevet 26. juni 2008 Forfatter #6 Skrevet 26. juni 2008 ok-det har kanskje ingenting og si da...får høre på 6 ukers kontrollen
3 blå Skrevet 26. juni 2008 #7 Skrevet 26. juni 2008 Jeg har stoffskifte problemer og går på Yasmin. Legen har ikke sagt noe om det, men kun det at jeg må gi beskjed hvis jeg skulle bli gravid.
Desemberprins kom 20des :) Skrevet 26. juni 2008 #8 Skrevet 26. juni 2008 hvorfor må du si fra hvis du blir gravid?
3 blå Skrevet 26. juni 2008 #9 Skrevet 26. juni 2008 Jeg mener det var fordi jeg ikke kunne gå på medisinene samtidig som jeg var gravid. Men jeg har googlet dette og funnet ut at du faktisk kan gå på Levaxin når du er gravid, det skal visst ikke være farlig for fosteret. Men som alt annet i den medisinske verden så er leger uenige... Det skal være sagt at dette ble nevnt når jeg gikk på Neo-Mercazole, Levaxin og beta blokker, så mulig det er anderledes da enn når du kun går på Levaxin.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå