Anonym bruker Skrevet 26. juni 2008 #1 Skrevet 26. juni 2008 Har nettopp hadd samme greia, Min samboer har vært i tailand me 2 kompiser for ca 1 halv år siden, Han var der i 1,5 mnd. Han kom hjem med kondomer i kofferten. Men jeg spurte om han hadde vært utro, fikk nei til svar.(selfølgeli) men jeg krevde at han skulle sjekke seg på sykehuse, (jeg vil ikke bli smittet med noe) så vi ventet med å ha sex i 3 mnd. Han ble selfølgeli veldi sint for dette, men gikk med på det for å bevise at han ikke hadde gjort noe galt. Men hvorfor han hadde kondomer med seg vet jeg ikke, det var vell just in case!! Litt sårende, men jeg velger å tro på samboern min.. Han kom i allefall ikke me noen dum unskyldning!
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2008 #2 Skrevet 26. juni 2008 det der e rett og slett bare helt teit,og latterliggjøre andre sine innlegg. lykke til her i livet
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2008 #3 Skrevet 26. juni 2008 lurer på hvordan enkelte egentlig har det. som ikke har noe annet enn og holde på som deg. syns nesten litt synd i deg
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2008 #4 Skrevet 26. juni 2008 Unskyld meg, men det er faktisk ikke en spøk, selv om dere har et perfekt liv er det ikke sikkert alle andre har det. Men reiser til tailand på guttetur stadig vekk. Men manfolka deres får sikkert ikke gjøre snnet en å sitte hjemme å stryke dama si på ryggen! Tro hva f.. dere vil.
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2008 #5 Skrevet 26. juni 2008 joda for all del,min mann reiser på gutteturer.. og jeg har en mann som jeg kan stole på,ikke en som kommer hjem med kondomer i kofferten.
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2008 #6 Skrevet 26. juni 2008 tilpass til deg når du latt din mann reise på guttetur og til thailand av alle steder.hallooooo,våkn opp.ingen sender mannen sin på guttetur til thailand.vi vet jo alle hva tailand betyr:FITTE.
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2008 #7 Skrevet 26. juni 2008 hehe tulleinnlegg,hån av det utro i tailand 1.dust
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2008 #8 Skrevet 26. juni 2008 Kunne dessverre ikke ha vært mere enig med deg. Jeg ville blitt indignert om min mann ville på guttetur til Tailand. Han fikk bare reise, men da tror jeg han passer bedre sammen med ei annen dame. En som tror på sin kjøre selv om det dukker opp både kondomer og kjønnssykdommer. Jeg er dessverre ikke så naiv, skulle ønske jeg var det.
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2008 #9 Skrevet 26. juni 2008 For det er selvsagt ingen sannsynlighet for at hun bare ønsker å dele sin egen lignene erfaring med andre som nettopp har opplevd det samme?!
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2008 #11 Skrevet 26. juni 2008 Tailand er ikke bare et flott land, men et veldig populært reisested, både for menn og kvinner. At du uten videre ser på reisende hit som horerkunder og det som værre er sier mer om deg. Du er ikke mye glad i mannen din, som levner han så lite tiltro.
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2008 #12 Skrevet 26. juni 2008 Jeg hadde definitivt forlatt en samboer som tar med seg kondomer til Thailand "just in case" - herregud, hvor naiv er du?
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2008 #13 Skrevet 26. juni 2008 ja vet du ka.. helt latterlig.hvor naiv går det ann og bli.dette er for dumt,er virkelig enkelte så dumme at de ikke sjønner tegningen !! jesus.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå