Lovemychild Skrevet 26. juni 2008 #1 Skrevet 26. juni 2008 Mini er 3,5 år , og jeg har bare laget det en gang før til han- da var han ca 2 år og likte det ikke i det hele tatt. Han får middag i bh i dag,så da fant jeg ut det var greit (...siden jeg fikk så fryktelig lyst på pannekaker og mangel på fantasi
susemor-3 små Skrevet 26. juni 2008 #2 Skrevet 26. juni 2008 Åååå...det hørtes godt ut!! Kanskje jeg skulle slenge på en røre til mine også, lenge siden sist. Gubben jobber seint, og får rester fra i går uansett. Men ungene og meg trenger noe godt. Skal løpe og slenge i en røre, snart, hehe...
Gjest Skrevet 26. juni 2008 #3 Skrevet 26. juni 2008 åååååååå det høres kjempe godt ut... er sååååå lenge siden jeg har hatt det, mange år siden.... synd sambo ikje er så glad i det...
Lovemychild Skrevet 26. juni 2008 Forfatter #4 Skrevet 26. juni 2008 He,he, var sikker på at jeg skulle få masse formaninger om at det ikke er sunt, for mye sukker og bla-bla-bla i beste DiB stil...... Ja,det skal bli digg med panniser i dag
UnePune äntligen hemma! Skrevet 26. juni 2008 #5 Skrevet 26. juni 2008 Hadde du på sukker sist?! Jeg fant ut at når eldste smakte pannekaker for første gang, så var det egentlig sukkeret han synes var ekkelt(enda jeg hadde bare pittelitt på), for når jeg gav han uten det spiste han som bare det =)
Lovemychild Skrevet 26. juni 2008 Forfatter #6 Skrevet 26. juni 2008 Husker ikke, det er så lenge siden For å si det sånn, så er det ikke noen krise om han ikke liker pannekaker...og liker han det ikke i dag heller, så er det greit (flere til meg ,han har jo fått middag i bh.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå