Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Måtte kaste inn hånkle denne uke og sykemeldes fullt tre uker før permisjon pga økt blodtrykk og mye kynnere.skulle egentlig ha ferie fra uka av,men fikk sykemld i ferien slik at jeg får de ukene tilbake neste år frisk og rask:)

Men jeg tar gjerne i mot noen gode råd og tips om åssen få dagene til å gå(altså noe begrenset aktivitet da,siden jeg skal slappe av mest mulig..)men det blir laaange dager gitt!

Har ei jente på 5 år hjemme og,så håper på ordentlig sommer slik at vi kan være mye på stranda:)

Også er det vel nå man kanskje får tatt igjen det man egentlig skulle ha gjort for en stund siden...hmm

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dytter..

Ingen her som har vært fullt sykemeldt over litt tid,som har ideer om hva man kan fylle dagene med??

Jeg er vant med å jobbe endel,så dette er uvant for meg,selv om det også er veldig deilig akkuratt nå:)

Skrevet

Her er noe av det jeg har brukt tiden på mens jeg har vært sykemeldt (og det er leeenge, men tiden har gått fort):

* scrapbooking / limt bilder i album

* barnimagen.com

* sett på TV

* barnimagen.com

* sett på film, flere TV-serier på DVD har vært utmerket underholdning

* barnimagen.com

* internett generelt

* biiiittelitt husarbeid og rydding

* civilization (dataspill)

Vel, det var noe av det jeg har gjort.... Lykke til!

Hilsen meg som ikke er i stand til å kjede meg.

Skrevet

jeg har gått sykemeldt en stund med bekkenløsning og store problemer med å bevege meg. jeg har blitt helt hekta på scrabble på nettet. hvis du går inn på ordspill.no og lager deg en profil så kan du spille med andre. jeg hsar blitt helt hekta og man får poeng for seier og taper poeng når man taper en kamp og konkurerer da med seg selv for å få poengsummen høyest mulig eller ranking som det kalles da.

bare ett forslag har hvertfall fått dagene mine til å gå samtidig som man holder hvertfall hjernen i aktivitet:-)

Skrevet

hehe takk for noen forslag:)

Hvis det blir sommer,sol og varmt er det jo alltid noe å finne på,men om det blir nitrist og bare regn,mye inne osv,da trenger man noe å finne på..

Blir nok noe bildeliming osv her også:)

Skrevet

Siden du er sykemeldt er det vel meningen du skal ta vare på deg selv og ikke egentlig gjøre så mye. Bruk tiden til å lære å slappe av. Du trenger alle krefter til fødselen og tiden etterpå! Siden du har en jente hjemme kan dere vel finne på noe hygelig sammen? Perle, pusle, tegne/male, lage juleaver selv om det høres litt tidlig ut, bake litt til å ha i frysen, se en film sammen? Leke litt?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...