Gå til innhold

Og her kommer den tredje forbanna gubben.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Takk skal du faen meg ha, liksom

I dag tok han seg fri fra jobb under påskudd av at vi har mye å gjøre før vi skal reise. Mest fordi vi har to barn og han har vært borte hver jævla kveld hele uka og kost seg med band-ting. Jeg har prøvd å få gjort noe som helst mellom legging av en på snart to og amming og legging av en på sks uker. Yeah right!

Mye hjelp å få. Han gikk på sykehuset med eldstemann for å ta noen blodprøver og så i bhg med ham. Siden har han sittet på rævva. Jeg har gått til byen og gjort de tingene jeg ikke rakk i går som måtte ordnes før tur, ryddet hus, ordnet bryllupsgave til søsteren han over telefon til Danmark, begynt å pakke og vasket te maskiner tøy og ammet innimellom.

Ånei.Stemmer han brukte TI MINUTTER på å lese av måler og omadressere avis.

Nå gikk han for å levere en bok på biblioteket en mnd for sent. Og hente i barnehagen. SÅ LURER HAN PÅ HVA VI SKAL HA TIL MIDDAG!!!???

"Jeg vet ikke hva du har tid til, men jeg slenger i meg noen brødskiver. Hadet bra." Han tok faen meg ikke hintet heller, vet du.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva er det mannfolka våre i dag? arrgh

Skrevet

Mine to sønner skal i hvert fall ALDRI sitte på rævva og tro at alt blir ordnet for dem! Jeg har lært eldstemann å rydde opp lekene sine og det gjør han med glede.

Min mann er rett og slett så pinlig bortkjemt av mora si at han ikke skjønner det sjøl en gang.

Skrevet

Samme her.. Hvem tror du måtte stoppe svigermor i jula til å komme å vaske? Det vart meg, sambo hadde invitert henne for å ta hans rolle i vaska!

Burde skjønt det..

Vi traff hverandre rett før jul for 3 år siden, da hadd mammaen vært å vasket og pyntet til jul.. ..

Skrevet

Det er når jeg leser slike innlegg jeg lurer på hvor komunikasjonen er.

Har vi mye å gjøre før f.eks en tur og han mannen min ligger etter med det jeg mener han bør gjøre spør jeg han rett og slett om han har tenkt å begynne snart.

Har jeg ikke tid til å lage middag slenger jeg ikke ut et hint, men sier "Idag må du lage noe for jeg har ikke tid" eller "Har du noen forslag eller skal vi bare ta en pizza?"

Osv osv.

Det må da gå an å snakke med hverandre og be hverandre om ting, ikke bare sutre rundt og mene en skal lese hverandres tanker.

Nå er jeg så heldig at jeg er velsignet med en mann med litt futt i som kan tenke selv. Men det hender da at vi begge faller inn i vår egen verden og forsvinner litt, da sier vi det tilhverandre enkelt og greit.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...