*SamSung* Skrevet 26. juni 2008 #1 Skrevet 26. juni 2008 vi har ferie sammen, og vi ville gjøre noe. Så på Paris og Danmarksturer for weekend men var ikke noe ledig elelr så var det altfo dyrt.. Så vil han ha seg Nike sko, litt spesielle, han har lett masse men finner ikke noe! Så skal jeg kjøpe nytt dig. kamera. Jeg kaster meg i dusjen, steller meg og klart til å dra. Han sitter fortsatt foran PC og surmuler, han er sur og ego. Siden han ikke gidder å dra ut blir jeg sittene hjemme, eller så måtte jeg busse rundt! FAEN ASS! så bare begynte han på et "lampeprosjekt" henge opp ei lampe som det er litt styr rundt! Kom deg ut ab joggingens og smør på smilet! Men er allerde sur jeg, så det blir ikke noe hyggelig likevel..
Spanskeflua Skrevet 26. juni 2008 #2 Skrevet 26. juni 2008 Hva er han sur og ego for? Fordi han ikke finer sko, eller fordi dere ikke finner noen steder å dra på ferie? Eller rett og slett uten grunn?
*SamSung* Skrevet 26. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 26. juni 2008 Fordi han er trassig! Skal bare være hjemme, jeg er lei å være hjemme, jeg vil finne på noe! Han siter konstant foran PCen sin..
Gjest Skrevet 26. juni 2008 #4 Skrevet 26. juni 2008 Ja, det er fælt når mannen gjør noe i huset. Jøss.
*SamSung* Skrevet 26. juni 2008 Forfatter #5 Skrevet 26. juni 2008 Irriterende at han ikke har stelt seg og SKAL PLUTSELIG begynne med det da jeg står klar til å dra!
It's all about me Skrevet 26. juni 2008 #6 Skrevet 26. juni 2008 Dere har ferie begge to. Du vil ut mens han vil være hjemme og slappe av og pusle. HAN er ego fordi han ikke danser etter din pipe og følger etter dine planer. Hmmmmm, ja det høres jo ut som en fæl og egostisk mann ja.
*SamSung* Skrevet 26. juni 2008 Forfatter #7 Skrevet 26. juni 2008 Det er HAN som kom med forslaget!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå