Mamma*til*2små* Skrevet 26. juni 2008 #1 Skrevet 26. juni 2008 Siden jordmoren min og hele legesenteret er stengt da jeg skulle hatt neste kontroll lurer jeg på om noen vet om det går an å gå til en kontroll hos feks volvat? og hvor mye det koster? Første ledige time jordmor hadde var om 7 uker og jeg synes det blir lenge å gå uten kontroll, så prøver å finne en løsning da :-)
momaja 8+6 Skrevet 26. juni 2008 #2 Skrevet 26. juni 2008 Hei:) Jeg dro på tidlig UL på volvat og det kostet 790 kr.
Gjest Skrevet 26. juni 2008 #3 Skrevet 26. juni 2008 Hei! Jeg tror ikke det er vanlig å ta ordinær svangerskapskontroll på Volvat (har jobbet der, og da jeg ble gravid fikk jeg tatt tidlig ultralyd hos en av gynekologene, som sa det jeg forteller deg nå). Det finnes imidlertid en privat jordmortjeneste på Majorstua som heter Familiehuset, og en klinikk som heter Majorstuaklinikken. På begge disse stedene kan du få utført svangerskapskontroll (selv om du bare ønsker en eller to kontroller der) og ultralyd. Det koster ca 900,- begge steder. Stressende å finne ledig helsepersonell i ferietiden! Cecilie med oktoberbaby i vente.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå