er det muuulig Skrevet 26. juni 2008 #1 Skrevet 26. juni 2008 for i dag får jeg ei venniinne på besøk som jeg ikek har sett på 6år....ting i livene våre har gjort det ikke mulig før.... sååå skal vi se film kose oss med god mat og godterier.... meeen hvilken film skal jeg leie for den perfekt venninne kvelden?? kom med forslag dere selv likte kjeeempegodt:-D og er det mer som må til for en perfekt kveld?
Spanskeflua Skrevet 26. juni 2008 #2 Skrevet 26. juni 2008 Har ikke peiling på hvilken film, men vil dere se på film når det er 6 år siden dere har sett hverandre? Vil tro dere skal ha mer enn nok å snakke om?
Gjest Skrevet 26. juni 2008 #3 Skrevet 26. juni 2008 Tenkte jeg også!:-) Hold deg til god mat du, det hadde jeg iallefall blitt glad for! Og en flaske fnisevin!
Sivalur Skrevet 26. juni 2008 #4 Skrevet 26. juni 2008 Enig med purka, hvis dere er så gode venninner og ikke har sett hverandre på så lenge så skjønner jeg ikke helt hva du skal med film?? En flaske vin hadde holdt lenge for meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå