2prinsesserogbim Skrevet 26. juni 2008 #1 Skrevet 26. juni 2008 vi sliter grådig, vi har ikke fått tak i noe toastmaster, og ikke har vi råd heller... vi skal ikke ha så stort bryllup, men er litt lei meg for at vi ikke får... vi har et enormt stramt budsjett, vet ikke helt hvordan vi skal få alt til å gå opp, men klarer det vel på et vis
Sivalur Skrevet 26. juni 2008 #2 Skrevet 26. juni 2008 Har dere ingen i familien eller en kompis/venninne som kan stille opp da? Vi har spurt en barndomskamerat av samboeren min, han stilte gjerne opp. Vet flere andre som har spurt søskenbarn osv. Det må vel være en eller annen person som tør å ta ordet i en liten forsamling? Lykke til!
Elskeråværemamma Skrevet 26. juni 2008 #3 Skrevet 26. juni 2008 Vi og skal ha en kompis av min forlovede ) Veldig artig å ha en som kjenner oss godt på forhånd og! Spør noen dere kjenner )
ChellBell - har født! Skrevet 26. juni 2008 #4 Skrevet 26. juni 2008 Dere har ikke råd til å ha toastmaster? Det koster jo ingenting det da Vi skal ha!
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 26. juni 2008 #5 Skrevet 26. juni 2008 Ja, mitt søskenbarn.. Trenger ikke koste en krone det, bare å velge noen i familien/venner..
hopplaaa har to guttetroll:) Skrevet 26. juni 2008 #6 Skrevet 26. juni 2008 Vi betaler ikke for toastmaster når vi har en kamerat av samboer som passer helt perfekt til jobben :=) Så du trenger ikke tenke på å hyre inn en og bruke masse penger på det .
mamman til to gutter Skrevet 26. juni 2008 #7 Skrevet 26. juni 2008 Jeg har aldri vært i bryllup eller andre store fester hvor det har vært leid inn toastmaster og ville aldri gjort det selv heller. Spør en som dere allerede har bedt i bryllupet som tørr å prate høyt i forsamlinger. Jeg mener toastmasterens jobb kun er å introdusere andre som skal holde taler og gi enkel informasjon om meny, pauser ol, ikke å fortelle "morsomme" vitser eller underholde på noen annen måte og det klarer de fleste som tørr å prate høyt nok:-)
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2008 #8 Skrevet 26. juni 2008 Vi spør broren min eller noe. Skal heller ikke ha stort og dyrt bryllup. Får jeg spørre hva budsjettet deres ligger på? Våres er på 45-50 000 og da får vi 20 000 kr av foreldrene mine. Da skulle jeg hatt mye penger om jeg gadd å bruke penger på toastmaster. Bruk gjerne en som ikke bryr seg om å prate i store forsamlinger, og en som gjerne kjenner dere godt og har mange smil på lager. Vi skal ha maks 40 gjester og gifter oss neste år. Hva synes dere det er verst å spare penger på? Jeg synes alt koster så mye, og det meste må man jo uansett. Vi sparer på transport, overnatting, brudesminke, fotografering, musikk og gjestene må betale for alkohol etter middag og kaffen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå