Gå til innhold

Sykdom og atter sykdom...=(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er det tredje som er blitt syk...på den første fridagen min denne uken var eldste gutten spysyk...den natten fikk også lillepia feber, men den var heldigvis borte på morgenen. I dag morges begynte eldste å spy...på min andre fridag...Hadde planlagt å kjøpe sko til barna når jeg endelig hadde fri, men det gikk effektivt i vasken begge dagene.I dag hadde vi i tillegg planlagt å kjøre til byen å prøvekjøre ny bil også. Etter avtale med eldstejenta drar vi til byen å prøver bil, så kan hun være sammen med bestemor og bestefar. Tror hun fant ut at det nok ville være morsommere enn å dra på bilforretninger. Pappaen og barna skal til byen på lørdag å henta storebror på flyplassen, så da ble avtalen at de skal kjøpe sko der, og spise middag på Peppes eller Dollie=) Jeg for min del har helgejobb, så jeg går dessverre glipp av dette=( Ikke greit dette, jeg er bare glad at jeg hadde fri disse dagene slik at jeg ikke trenger å ta meg fri fra jobbb. Hadde selvsagt gjort det hvis det var nødvendig ,men det er det heldigivis ikke blitt (ennå). Det er jo morgendagen igjen...=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Æsj, ja sykdom er noe dritt. "Godt" du hadde fri da, men kjedelig likevel. Håper formen bedrer seg for de små etterhvert:-)

Skrevet

Skikkelig gøy da gutten spydde på romgulvet, utover ALLE lekene som lå på gulvet=( Jaja, jeg fikk da tatt en skikkelig vask, og ryddet godt opp i lekeparken deres!! Ikke så ille at det ikke er godt for noe!!! hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...