Anonym bruker Skrevet 26. juni 2008 #1 Skrevet 26. juni 2008 Samboeren min mener at cola forhindrer tannsten.... jeg tror det bare er tull - at det heller er tvert imot. Hva tror du?
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2008 #2 Skrevet 26. juni 2008 ang. tannsten har jeg ikke peiling.. men cola etser bort tannemaljen og gir stygge tenner og hull.. så da kan du jo velge mellom tannsten eller råtne tenner . .
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2008 #3 Skrevet 26. juni 2008 HI her.. Ja helt enig i det! Vi drikker dessverre for mye cola begge to.. samboeren min var nylig hos tannlegen og fikk skryt for tennene sine, helt ufattelig så mye cola som han har drukket i alle år (skjerpet seg mye etter at vi ble sammen da). Spørsmålet kom opp ifbm at jeg skal lage en sånn tannblekeskinne hos tannlegen og bleke tennene hjemme. Dette mente han var så skadelig for tennene! Jeg mente at colaen var verre. Tja, den hindret hvertfall tannsten - påstod han...!!?
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2008 #4 Skrevet 26. juni 2008 Nei, Cola forhindrer IKKE tannsten. Man får tannsten av forskjellige ting, syre er en ting. I cola finner vi syrer så be mannen din slutte å finne unnskyldninger for å rettferdighetsgjøre cola-drikkingen sin.
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2008 #5 Skrevet 26. juni 2008 Riv ut en tann med tannsten, legg den i et glass med cola. Vent to dager og se hva som skjer... da har du svaret ditt! Hvis det er mer igjen av tanna da!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå