Puncky med nr tre i magen Skrevet 26. juni 2008 #2 Skrevet 26. juni 2008 Utallige steder. Hva slags tur ønsker dere da? Badeferie, opplevelser, storby? San Francisco er en hyggelig by, det er masse å se i LA, New York og i Washington. Tampa og Malibu er kjente steder for badeferie, og New Orleans har en egen stemning. I Houston kan dere reise til NASA. Men i LA har de litt av hvert. Der kan dere reise til Disneyland (ikke disney world!!!) og universal studios f.eks. Spennende!
Mom2Two Skrevet 26. juni 2008 #3 Skrevet 26. juni 2008 Hvis du flyr til New York City går det an å bruke noe tid der, så kjøre rundt i New England, få med seg Boston, Cape Cod osv., så kan man ta turen opp til Canada eller ned til Washington DC eller begge deler. Ellers er San Francisco nydelig. Veldig passe størrelse, koselig atmosfære, mye å se og gjøre. L.A. synes jeg var en skuffelse, hadde ikke jeg giddet å bruke tid på en gang til (selv om Disneyland er fantastisk!). Jeg har hørt masse positivt om San Diego, så ville heller gått for det. Der har jeg ikke vært. Jeg har også hørt mye positivt om Seattle og Chicago. Man kan jo også fly til Seattle eller San Fran, og kjøre opp til British Columbia i Canada, få med Vancouver Island mv. Det skal visst også være fantastisk. BC er ikke langt fra Seattle. Ellers kan du jo spørre pila, de er veldig bereiste i USA. Eller Northernlights:-)
It's all about me Skrevet 26. juni 2008 #4 Skrevet 26. juni 2008 Destin i nord/vest Florida. Fantastiske strender, har Usa'starste desiner outlet senter, verdens beste lekeplass på tidenes kosleigste senter. Samt så er det bare en 7 timer til Orlando og Disney World. Vårt lille paradis )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå