Gå til innhold

En liten oppmuntring til dere jenter!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tenkte bare å skrive et lite oppmuntringsinlegg her hos dere... jeg veit at prøveperioden er lang og tung... All ære til dere som prøver år etter år. Selv har jeg vært prøver i 13 mnd og dette har vært lange mnd.... Var så lei av alle som sa at slapp av det ordner seg, ikke stress så sitter spiren... Det hjelper jo ikke en dritt det når testen er like forbanna blendahvit hver pp... I tilegg har jeg lange og veldig uregelmessige sykluser.. Kunne gå alt fra 35 -61 dager mellom hver TR.

Gleden var stor når jeg endelig ble gravid i februar og skuffelsen enorm når jeg begynte å blø og opplevde en SA to uker senere... Prøverperioden har vært enda tøffere etter denne SAen og jeg ville bare bli gravid igjen... Så gravide overalt og det virket som om alle venninnene mine ble gravide med prevansjon og lite planlagt...

Etter to mnd med doble pergokurer satt endelig spiren igjen denne mnd, 4 pp siden SAen... Jeg er selvfølgelig livredd for at dette skasl ende i en ny SA/MA, men velger å være posiitiv. Får god oppfølging av legen min og forhåpentligvis går alt bra!!

Til alle dere som føler at spiren aldri sitter og kun tenker på baby... Nyt sommeren, kos dere med god mat og drikke, kjærsten deres, gode venner og lange sommerdager... Jeg lover at for de aller fleste av dere så sitter spiren av seg selv etter en stund!!! Prøv å nyt prøvetiden så blir den nok mye mye kortere!! Spiren sitter snart, det lover jeg dere!!!!!!

Sender masse masse babystøv!!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takk for det!

Gratulerer så masse med en ny liten spire. Skal krysser fingrene for deg at alt går bra denne gangen. Det fortjener du!

Stor klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...