Storebror & Lillesøster Skrevet 26. juni 2008 #1 Skrevet 26. juni 2008 Jeg var og skulle hente sløret og skoene mine i brudesalongen,hun hadde da lagt av feil slør,fikk nytt,det som jeg skulle ha,men da jeg kom hjem og ei venninne skulle se det var det et stort hull i det og 2 plasser det hadde falt av perler,(var en kant med perler rundt det og tråden har røket 2 plasser) Ringte og ringte og ringte og ringte i 3 uker ingen tok telefonen,kjørte bort dit,det tok,meg over 4 timer i kjøring frem og tilbake,bensin og 70 kr i bompenger. (Bor langt unna.) Så hadde jeg prøvetime hos frisøren rett etter jeg hadde levert det inn og de måtte bestille nytt,fant ut at jeg ikke ville ha slør fordi det skjulte så mye av håret,ringte for og avbestille,og håpte de ikke hadde bestilt enda,men igjen så ringte og ringte jeg ingen svar før i dag,nå er det jo 1 mnd siden og de sa det var for sent og angre,men når de ikke kan ta tlf,så syntes jeg at de bør ta det på seg selv. Og i tillegg så fikk jeg ikke lov til og legge det av for og tenke på det (sa jeg var usikker på om jeg skulle ha slør)men det kunne hun ikke det var så populært hadde nettopp fått det inn,er det da noe problem og få selgt det til noen andre? Er jeg urimelig???
Gjest Skrevet 26. juni 2008 #2 Skrevet 26. juni 2008 Skjønner ikke helt hva du skriver... Men du har vel allerede kjøpt det og hentet det, så ja, hvis du ikke har bytterett på det så er du ganske urimelig. Men de burde klare å ta telefonen evt. ha en telefonsvarer som kan ta beskjeder.
Gjest Skrevet 26. juni 2008 #3 Skrevet 26. juni 2008 Slike "butikkdamer" klarer jeg ikke å forholde meg til. Ikke bruk slør - og ikke hent det. Det er ikke lett å pisse i motvind.. Ikke din feil at de ikke tar telefonen.
Jente89 ♥ Skrevet 26. juni 2008 #4 Skrevet 26. juni 2008 Syns det er helt rett av deg, butikken kan ikke klage på degvertfall, husk at kunden har alltid rett, rett og slett sånn er det bare Å når du har ringt å ringt å ringt så kan dem ikke kreve at du gir beskjed tidligere, for dem hadde jo ikke svart uansett !
Lima - 03+06 Skrevet 26. juni 2008 #5 Skrevet 26. juni 2008 Dette var et voldsomt vanskelig innlegg å få noe mening ut av, men jeg skjønner at ikke butikkdama vil legge av et slør til deg om det er mange som vil kjøpe dem. Selvsagt vil ikke hun fortelle kjøpere at de ikke har flere, for så å risikere at du ikke vil ha slør allikevel ;-) Så jeg synes du er litt urimelig. Det jeg synes er dårlig av selger er den elendige kommunikasjonen, at de ikke tar tlf osv!
Storebror & Lillesøster Skrevet 26. juni 2008 Forfatter #6 Skrevet 26. juni 2008 nei jeg har ikke fått sløret enda,det jeg kjøpte var det hull i,så da jeg hadde levert det og de skulle bestille nytt hadde jeg prøve time,ville ringe og si at de ikke trengte bestille for jeg ikke skulle ha slør,men ingen kontakt før i dag.
Storebror & Lillesøster Skrevet 26. juni 2008 Forfatter #7 Skrevet 26. juni 2008 Det som er noe dritt er at jeg har betalt 1400 for det,betalte det da jeg hentet det ødelagte som jeg måtte inn for og bytte igjen.
Storebror & Lillesøster Skrevet 26. juni 2008 Forfatter #8 Skrevet 26. juni 2008 skjønner at hun ikke ville legge det av derfor sa jeg at jeg tok det,men hvis det var så populært så er det vel ingen problem og selge det til noen andre,har ikke hatt det med hjem det ligger der.
Lima - 03+06 Skrevet 26. juni 2008 #9 Skrevet 26. juni 2008 ...men har ikke butikken noe som heter angrerett? I utgangspunktet har du nok ikke rettigheter, dette med å bytte og få pengene igjen er bare på godvilje fra butikkens side, selv om de fleste større butikkene er greie på slikt, skal man ikke ta det for gitt. Skjønner at det er råkjipt, men om du ikke får pengene igjen er det nok ikke noe å gjøre med det :-( Du kan jo prøve å selge det på finn.no evt da..!
Storebror & Lillesøster Skrevet 26. juni 2008 Forfatter #10 Skrevet 26. juni 2008 men spurte ikke om å få pengene igjen men og legge det i dressen til mannen min den skal vi leie der. skjønner at de ikke kan gi meg pengene tilbake.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå