Nivea30 Skrevet 26. juni 2008 #1 Skrevet 26. juni 2008 Fikk beskjed av hs at man skulle være obs om avføringen ble flytende, men hvordan vet man det da? En på 8 uker har jo alltid løs avføring? Skiftet bleie isted, og da kom det mye mens bleien var av. Og det var nesten som vann. Er dette normalt, eller bare hønemor som bekymrer seg for alt mulig?
Trine_80 Skrevet 26. juni 2008 #2 Skrevet 26. juni 2008 Jeg vil tro du ser forskjell, her har mini hatt vannaktig avføring i 10-11 dager nå, og merket med en gang at avføringen var annerledes. Disse "kornene" i avføringen mangler liksom, og det er bare vann i avføring med farge. Kan jeg spørre hvorfor HS sa du måtte være obs på dette? Er han syk? Jeg lurer fordi jeg selv ikke finner ut hva som feiler min mini her. Har vært hos lege også..
Gjest Skrevet 26. juni 2008 #3 Skrevet 26. juni 2008 Minien vår har også til tider veldig rennende avføring. Men han legger veldig godt på seg og er opplagt og blid så har ikke sjekket det nærmere...
Nivea30 Skrevet 26. juni 2008 Forfatter #4 Skrevet 26. juni 2008 ok, nei, det var ett eller annet jeg spurte om når jeg var på 6-ukers kontroll, husker ikke helt hva det var. Sikkert noe ang hvordan man vet om de er syke, eller noe sånt. Men hs sa ihvertfall at man skulle passe på om avføringen ble vannaktig... Men er ikke så enkelt å bedømme det synes jeg. Han her legger også godt på seg, og allmenntilstanden virker nå bra ellers, så da er det sikkert normalt. Er vel gjerne mer det at man bør reagere om de blir slapp og trøtt i tillegg til at avføringen endrer seg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå