*lille blomst* Skrevet 26. juni 2008 #1 Skrevet 26. juni 2008 Hei! Jeg lurer på hvilke stelleveske jeg skal kjøpe. Hva er praktisk og greit i pris? har kjøpt vogn fra teutonia og lurer på å kjøpe teutonia sin stelleveske... noen som har prøvd denne?
Glad tobarnsmamma Skrevet 26. juni 2008 #2 Skrevet 26. juni 2008 Stelleveskene fra Ellos er veldig fine, og kjempebillige! Gå inn på ellos.no, barn, vogner og tilbehør. Der finner du dem. Jeg har bestilt den som heter stelleveske, stor modell. Men alle tre modellene er på tilbud nå. :-) Følger med stellematte.
jente Skrevet 26. juni 2008 #3 Skrevet 26. juni 2008 Hei,, Jeg har handlet Tautonia vogn, mørkebrun og rå lekker, model Springer 03, og jeg handlet samme stelleveske,,, Synes vesken var like flott som vognen jeg,,,
Limlamli Skrevet 26. juni 2008 #4 Skrevet 26. juni 2008 Æ har akkurat sotti å sett på dein weekend bagen, som e likæns som stelleveska, bære stør. Sjer ferr mæ at æ kansje får me eit klesskift t storesøster oppi dein å. Du har itj fått a einda sekkert? Såg veldi snedi ut derran iaillefaill. Har 3stelleveska fra storesøster va lita æ. Men æ får itj plass t teng t bægge i dem, å d e no vel snedi sekkert...?
*lille blomst* Skrevet 26. juni 2008 Forfatter #5 Skrevet 26. juni 2008 Da er det en sånn forholdsvis firkantet og grei veske ikke sant? jeg har bare sett den ene typen, og der er vel fremsiden av veska et stelleunderlag også? som man kan brette frem...?
-Petrine- Skrevet 26. juni 2008 #6 Skrevet 26. juni 2008 Jeg anbefaler Ju-ju-bee stelleveskene. Kjøpte min på www.kenguruloftet.no Veldig praktisk med mange lommer og egen lomme til mammas saker :-)
MaybeAgain Skrevet 26. juni 2008 #8 Skrevet 26. juni 2008 Skip Hop sine vesker er supre! Sjekk www.lilleprinsen.no eller www.alexis.no
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå