Musemor med tre søte små Skrevet 26. juni 2008 #1 Skrevet 26. juni 2008 Saken er at vi har fått to barnehageplasser. Den en starter 4. august og den andre starter 20. august. Vi ønsker å benytte den siste, men vet da ikke hva vi skal gjøre med gutten de første ukene i august. Er det mulig å ha den første bare i august og skifte når den andre åpner eller blir det for stressende for et lite barn med to barnehagetilvendinger? Han er 17 mnd på det tidspunktet
Mom2Two Skrevet 26. juni 2008 #2 Skrevet 26. juni 2008 Det tror jeg blir veldig stressende og forvirrende for gutten din, og jeg tror heller ikke at de aksepterer at du bruker plassen noen uker og så bytter.
Gjest Skrevet 26. juni 2008 #3 Skrevet 26. juni 2008 Det blir jo bare stress for alle parter vil jeg påstå. Hva med å ta ferien litt senere i år eller permisjon uten lønn?
☆Pacific sunset☆ Skrevet 26. juni 2008 #4 Skrevet 26. juni 2008 Det blir veldig forvirrende, det ville jeg ikke gjort!! Kan dere ikke få tatt ut ferie, evt fri uten lønn de to ukene da? Ikke bare er det dumt for gutten din men det er nok ikke poulært å oppta en plass heller..
Himmel og hav Skrevet 26. juni 2008 #5 Skrevet 26. juni 2008 Det vil jeg rett og slett fraråde. Det er ikke bare bare å komme som liten og bli trygg i barnehagen. det å bli godt kjent og knytte seg til personalet tar noen uker. Hverken personalet eller rutinene er de samme i de to banrehagene så jeg tror at du vil gjøre det ordentelig vrient for sønnen din å slå seg til ro i barnehage nr.2. Hans erfaring med barnehager er jo da at der er man i to uker, og så er det slutt. På min avdeling ville jeg ikke satt pris på å ha fått puttet inn et barn som skulle være bare i to uker heller, for man legger ned mye ressurser i å bli kjent med et barn - for så å måtte gjøre det på nytt igjen med et annet barn etter to uker. Så du hadde ikke blitt populær her :-) Har du ingen slektninger, naboer eller andre som kan passe gutten din i de ukene? Eller kan du ta permisjon uten lønn?
Musemor med tre søte små Skrevet 26. juni 2008 Forfatter #6 Skrevet 26. juni 2008 Takk for mange svar. Tror vi finner en annen løsning 4-20. august, og begynner kun i en bhg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå