Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og hvorfor?

Har pc. Trenger ny. Erfaringer og råd ønskes :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skal kjøpe ny laptop nå (har pc), og skal gå for MAC.

Har snakket med alle mine nerdevenner:-)

Skrevet

Du burde kjøpe mac! Den er mye lettere å bruke for oss som ikke er så flinke med data, veldig enkelt å installere ting osv.

Vi kjøpte mac for 5 år siden og har ikke trengt å oppgradere den noe som helst. Tidligere hadde vi pc og etter to år var den jo utdatert.. Ble lei det, og kjøpte mac, har ikke angret ett sekund.

Plus at man får jo ikke virus. Det fleste viruser er ikke laget slik at de skjønner seg på mac, så derfor får man det ikke. (Man kan jo sikkert få det, er sikkert noen som har begynt å lage virus for mac nå, av en eller annen grunn, men vi har enda ikke opplevd det..)

Heia mac! :)

Skrevet

Jeg skal innrømme at jeg allerede har begynt å helle litt mot MAC, men er alltids klar for å bli helt overbevist. Lover godt for det foreløpig :-)

*iferd med å tippe helt over*

Skrevet

Fikk mac for litt under en mnd siden og har solgt den.

Tror jeg er lit for glad i pc.

Klarer ikke bli kjent med den.

Skrevet

Dessuten skal bilde- og musikkredigeringsprogrammene være helt fantastiske. Jeg gleder meg i hvert fall:-)

Dessuten har de mange fine vesker å bære dem i;-) Hehe skikkelig godt argument:-p

*overbeviser SMASK fullstendig*

Skrevet

MAC! Jeg skjønner alt her, og det kommer ikke opp sånne teite bokser hele tiden :)

Jeg har en liten laptop som er tre-fire år gammel. Superfornøyd! :)

Skrevet

*faller snart pladask inn i MAC-leiren*

Skrevet

Det er fakstisk et godt argument, hehe

Sammen med alt det andre positive, så er det jo helt klart et pluss å se stylish ut der man berter av gårde, :-D

Skrevet

har bare brukt mac i et år nå nesten, men kunne ikke låne den lenger, da den ikke var min, så nå er jeg tilbake på pc. må virkelig si at jeg SAVNER macen "min". og når jeg får meg penger skal jeg kjøpe meg en macbook ganske sikkert

Skrevet

Absolutt mac :) Ingen virus, iphotoen er genial, iweb der du enkelt(!!) kan lage hjemmesider osv. Jeg skal aldri bytte til pc igjen ;)

Skrevet

Ja, ikke sant;-)

*gleder seg til å berte avgårde med MAC*

Skrevet

Jeg var skikkelig PC-jente og fornøyd med windows, helt til jeg prøvde MAC. Tok ikke lang til før jeg var frelst og JEG ELSKER DEN! Fikk Macbook av min kjære og jeg er så fornøyd! Aldri virus, nyttige enkle programmer som itunes og iphoto, og ikke glem DESIGNET! Den er så stilren og flott.. Jeg er helt betatt! GÅ FOR MAC! Du kommer ikke til å angre!

Skrevet

Blir nok en snerten Mac på meg, gitt :-)

Mannen skal ha Mac, men jeg har hatt et godt "forhold" til pc'n min...til nu. Time for change!

Nå blir det his'n hers matching Macs, hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...