Gå til innhold

Ja, så mye for kvinnelig intuisjon:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var på UL i dag, og den jenta jeg var så overbevist om at jeg hadde i magen, var en gutt!!!

Må jo innrømme at det hadde vært gøy med en jente, da dette er siste mann, og vi har gutt fra før. Men når mannen min ikke kan lage jenter, så kan han ikke det;)

Alt stod bra til, og han sprella som bare det!

Er flyttet en uke fram, men det får jeg da ikke til og stemme??? Vi hadde bare sex 2 ganger og det var 1. og 2. mars, og da må jo disse sædcellene ha levd fryktelig lenge? I tillegg må jeg ha testet positivt da jeg var 3 uker på vei, vet jo at det er mulig. Ja ja, han kommer når han kommer, men rart er det likevel...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer med gutten :)

det med terminen er det jo mange som ikek får helt til å stemme. får satse på at gutten kommer når han er "ferdig". terminen er jo bare et ca dato med pluss-minus margin på 14 dager :)

Skrevet

Hehe!! Måtte bare le litt,er som jeg skulle skrevet det selv =)

Nå venter jeg gutt nr to,og om jeg får bestemme så blir det ikke flere barn her i huset,så jeg får vente til jeg får nieser istedet..hehe..!!

Skrevet

Såååå vittig!

Var selv på UL på tirsdag!

Har hele tiden vært BOMBESIKKER på at jeg går å bærer på ei jente.

Guttenavn vurderte jeg aldri engang, så når legen kikker etter på UL-skjermen så er det en gutt. Trodde hun da..

Men da ble jeg litt sånn "HVA? Hun har sett feil!"

Jeg følte liksom at jeg mistet den dattera jeg aldri hadde hatt den dagen! hehe..

Kjempemoro med gutt, ikke det jeg mener..

Kommer fra en familie med BARE jenter! Vi trenger en gutt :)

Men jeg trodde alle gravide kvinner på en måte hadde en feeling best av hva det var selv.. hehe.. tydeligvis ikke! ;)

Skrevet

hehe! Ja tror jeg kan se langt etter nieser i denne familien, blir bare produsert gutter. Får håpe at venninnene mine kan gjøre den jobben. Det er jo så koselig med kjoler og sløyfer.

Når det er sagt er jeg veldig glad og fornøyd for at alt stod bra til, det er det viktigste, tross alt! Blir værre med den kommende storebroren som har gitt beskjed om at han skal ha en lillesøster. Noe annet kan vi bare glemme:)

Skrevet

Så lenge alt er bra og barnet er friskt, så har det ingenting å si :)

Helt sant :)

Skrevet

Det er som å høre meg selv tenke! Jeg har hatt skikkelig jentefølelse, selv etter at vi fikk vite sannsynligvis gutt på ul i uke 11. Greier liksom ikke å overbevise meg selv om at jeg tar feil! Går rundt og tenker på "hun" i magen... :-)

Men hvis vi får vite gutt på ordinær UL om 2 uker også, får jeg vel slå meg til ro med gutt nr. 2! :-) Bare koselig det også!

Skrevet

Har to gutter fra før, så det hadde vært kos med jente.

Men jeg føler skikkelig for gutt denne gangen også.

Det gjør meg ingenting om hvilket kjønn det er, har ett barn med epilepsi og ett helt friskt barn.

Han med epilepsi har ikke noen andre sykdommer enn det at han har ca 8 anfall i året så det er ikke ille.

Så det om barnet er friskt eller ikke spiller egentlig ingen rolle. Man elsker dem like mye for det.

Ja kanskje enda mer.

Men såklart man ønsker seg ett friskt og sunt barn.Det er jo alles drøm, men samtidig har man ingen garanti.

Man kan ikke bare stappe den inn igjen og forlange en ny liksom.

Er kjempe glad i mine barn, kunne ikke tenkt meg en dag uten dem.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...