SisteGullIMagen Skrevet 26. juni 2008 #1 Skrevet 26. juni 2008 nå er det bare under 2 timer til jeg skal på ultralyd... er såååspent.. er 19+3 idag... håper alt ser bra ut... og at de klarer å se kjønnet... wish me luck
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 26. juni 2008 #2 Skrevet 26. juni 2008 Lykke til:) Fortell oss hvordan det gikk da. Håper de klarer å se kjønnet, hva har du fra før??
SisteGullIMagen Skrevet 26. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 26. juni 2008 har ei jente på snart 9 år og en gutt på 7 år. så betyr jo ikek sååå mye hva vi får. har jo en av hver uansett mest for nyskjerrigheten sin del vi MÅÅÅÅÅ vite
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 26. juni 2008 #4 Skrevet 26. juni 2008 Jeg har også en av hver fra før. Så betydde egentlig ikke noe å vite det denne gangen. Jeg har ikke visst det med de to andre, og det har jeg syntes var veldig spennende da barnet skulle bli født. Særlig nr to. Denne gangen måtte jeg bare derimot vite det, jeg var så nysgjerrig!! Og vi får jente denne gangen..
SisteGullIMagen Skrevet 26. juni 2008 Forfatter #5 Skrevet 26. juni 2008 så koseli da og gratulerer med jenta er jo litt vanskelig her da, for datteren min SKAL ha ei lillesøster og sønn min SKAL ha en lillebror.. hehe.. og tvillinger er det ikke.. så det er og en grunn til at vi vil vite. for å "forberede" de.
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 26. juni 2008 #6 Skrevet 26. juni 2008 Ja slik var det her også. Mine er ikke så gamle som dine. Gutten blir snart seks år. Og jenta blir 4 år senere i år. Gutten ville ha ein lillebror og jenta ville ha en lille søster. Jeg grudde meg som en helt til å fortelle gutten at han fikk nok en lillesøster. Men jeg grudde meg uten grunn. Jeg sa til han at han hadde lov til å bli lei seg, men at det var desverre ikke noe å gjøre med det. Så da så han bare på meg ett lite sekund før han sa ganske så veslevoksen "nei nei mamma, det er ingenting å gjøre med det, det er jo Gud som bestemmer". Så var alt helt greit. Nå er han ivrig med på å finne jentenavn.. Lykke til med å "skuffe en av de", håper det går like bra som her:)
SisteGullIMagen Skrevet 26. juni 2008 Forfatter #7 Skrevet 26. juni 2008 da var jeg hjemme igjen. det blir en gutt 100% sikkert!! selv er vi kjempe glad. men det var verre med dattra mi... hun gråt og gråt... og ville ikek ha han. det er skikkeli sårt, og vondt i et mamma hjerte. men hun skal få velge mellomnavn på han (han skal hete Linus) og få være med å male senga hans, og handle klær og slikt. så håper vi hun kan glede seg etterhvert.
Gjest Skrevet 26. juni 2008 #8 Skrevet 26. juni 2008 Gratulerer med gutt i magen Storebroren min gråt da jeg ble født og ville bytte meg mot en trehjulsykkel... Han er 6 år eldre enn meg. I dag er vi verdens beste venner Det går seg til! Lykke til videre i svangerskapet.
Bifrost 2 barn<3 Skrevet 26. juni 2008 #9 Skrevet 26. juni 2008 Har akkurat vært på 3d ultralyd idag (25+0), og vi får jente!! (Kunne ikke se kjønnet på ordinær ultralyd). Det var så utrolig morsomt å få se bebisen:-)
Ina25♥med gull i magen Skrevet 26. juni 2008 #10 Skrevet 26. juni 2008 Gratulerer med gutt i magen:) Og med datteren din ordner det seg helt sikkert. Da lillebroren min ble født skulle jeg også ha en lillesøster: Visste jo ikke kjønn på forhånd da, og når pappa kom å hentet meg i barnehagen for å se på lillebroren min ville jeg ikke. Jeg hadde vært helt likegyldig, ok, det var en gutt - nei da ville jeg heller fortsette å leke. Selv om jeg hadde gledet meg sånn til å bli storesøster... Pappa fikk lurt meg med likevel, og bare jeg fikk se han - så var det kjempestas!! Så det ordner seg:) Men skjønner at det er sårt nå...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå