mitt-skjønne-trekløver Skrevet 26. juni 2008 #1 Skrevet 26. juni 2008 Har du funnet deg vogn nå? Hva ble det i så fall? Morsomt å vite, slik som du har lett....
Gjest Skrevet 26. juni 2008 #2 Skrevet 26. juni 2008 Hehe, så koselig at du husket det. Er vel umulig å ikke legge merke til gnålet mitt;-) Joda, jeg tror jeg går for Emmaljunga City Cross. Dyr, men den ser så fin ut. Har vært i butikken å sett på den også, og det var stor forskjell fra billigvogna jeg kikka på, den Basson vogna. Er vel galskap å kjøpe så dyr vogn til en 2 åring, men så mye som jeg kommer til å trille er det sikkert verdt det:-)
mitt-skjønne-trekløver Skrevet 26. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 26. juni 2008 Lykke til med valget ditt, håper du blir fornøyd Og klart man skal gå for det man føler vil fungere best, og når den skal brukes mye gjør det jo ikke noe at den koster litt mer...
Gjest Skrevet 26. juni 2008 #4 Skrevet 26. juni 2008 Nei, slik jeg tenker også:-) Kjipt om vogna begynner å skrangle etter 3 turen, jeg som ikke tåler slike lyder, hehe:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå