sjokoBolla Skrevet 26. juni 2008 #1 Skrevet 26. juni 2008 var veldig fornøyd med denne, men nå lages den jo ikke lenger
Ny sneip i juni 2009! Skrevet 26. juni 2008 #2 Skrevet 26. juni 2008 Brukte Trionetta i 10 år før jeg ble gravid. Etter fødsel og 1 år på Cerazette ville jeg over på p-piller igjen, og legen min anbefalte med Loette, som visstnok var veldig lik Trionetta. Brukte Loette i 1 år, og har var veldig fornøyd. Merket ikke til noe særlig med bivirkninger.Nå prøver jeg å bli gravid, så pillene er lagt innerst inne i skuffen :-)
"husmor"med lille Nora Skrevet 26. juni 2008 #3 Skrevet 26. juni 2008 eg gikk på trionetta før. loette syns eg er de samme. ikke noe bivirkninger eller noe. mensen kan komme alt fra 4 dager før til 4 dager etter. men det gjorde den før og.
sjokoBolla Skrevet 26. juni 2008 Forfatter #4 Skrevet 26. juni 2008 og de er sånne med forskjellige hormoner gjennom syklusen, og ikke sånn med alle pillene like som noen p-piller er????
Lille`mor & lillebøll Skrevet 26. juni 2008 #5 Skrevet 26. juni 2008 loette har de fleste leger sagt til meg.
Ny sneip i juni 2009! Skrevet 26. juni 2008 #6 Skrevet 26. juni 2008 Nei, det er lik hormonmengde i alle pillene. Det er jo selvfølgelig en forskjell fra Trionetta...... Jeg brukte også Jasmine i 1 år, de har også samme hormonmengde i alle pillene, men de var jeg ikke fornøyd med...Fikk veldig fin og ren hud av de, men mistet sexlysten fullstendig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå