Sjokoladebanan Skrevet 26. juni 2008 #1 Skrevet 26. juni 2008 når er det dere pakker den? jeg føler meg litt rådvill angående pakkingen, fordi jeg kan jo ikke pakke ned klær å div ting som jeg har bruk for til daglig?! har kjøpt inn tannkost, tannkrem shampo og intimvask som jeg har lagt nedi bagen, men når pakker jeg i resten? kjøper dere nye klær å legger i slik at dere har det klart, eller hvordan organiserer dere dette?? kom gjerne med tips til hva jeg bør ha med meg også tilfelle jeg har glemt noe vesentlig...
LilleMagen Skrevet 26. juni 2008 #3 Skrevet 26. juni 2008 Ha med en GOD DEL skift på overkroppen. Tskjorter, singletter, osv... for man svetter noe inni granskauen etter en fødsel, og blir gjerne både gulpet, bæsjet og tisset på ;-p Jeg pakket den ikke før jeg var 38 uker på vei, og angrer på det nå idag... for fikk ikke med meg noe av det jeg ville få med meg... Ble litt hektisk på slutten fordi jeg hadde blodpropp på lunga. Så var ut og inn av sykehuset flere ganger før de fant det ut...
Krusemynthe Skrevet 26. juni 2008 #4 Skrevet 26. juni 2008 Kjenner "problemet". de klærne jeg skal ha med er jo de som brukes mest. Har ingenambisjoner om å kome inn i vanlige klær første uka. Jeg skal ha KS på mandag - og først nå siste uka har jeg gjort alvor av å gjøre bagen klar. Dvs. Har kjøpt inn endel "reise-størrelser" på sjampoer o.l. og det har ligget klart en stund oppi bagen. Og i går kjøpte jeg nytt undertøy (gode, litt store truser) som gikk rett i bagen. Men det er langt fra alt som skal med. Derfor har jeg på toppen av bagen en alltid oppdatert liste over hva som mangler (og som ikke pakkes før det er dags (type mobil m/lader, fødselspapirer o.l) slik at hvis det blir hast - eller i verste fall at mannen min må pakke ferdig - så skal det være en smal sak å huske alt. Denne uka har jeg også begynt å tenke litt på hva jeg har på meg opp mot hva jeg vil ha med av klær i bagen. Men det er jo en enklere sak for meg som skal ha planlagt KS enn for dere som må leve i usikkerhet noen uker...
Sjokoladebanan Skrevet 26. juni 2008 Forfatter #5 Skrevet 26. juni 2008 har heldigvis noen uker igjen å pakke på da, men tipset om å ha en liste oppå fødebagen var kjempesmart. det tipset stjeler jeg. :-) men hvor mye trenger man å ha med seg egentlig? nei huff skal være glad når bagen er pakket og klar. lurer på om jeg skal kjøpe meg et par joggebukser og topper å legge i baggen slik at jeg er sikker på å få med meg noe klær i hvertfall. skal også hamstre inn noen gode truser, i og med jeg har brukt string fram til nå, og det er ikke noe særlig etter en fødsel hehe.
It's all about me Skrevet 26. juni 2008 #6 Skrevet 26. juni 2008 Jeg har 26 dager til termin idag og har ennå ikke pakket en ting. Pakket den lang tid i forvegen forrige gans og endte med så utrolig mye unødvendig at jeg bare måtte le etterpå. Så nå tar jeg det helt med ro. Kommer til å finne fram et par skift til meg og vesla, skrive en liten liste med det aller nødvendigste ellers og pakke når jeg vet når jeg skal dra. Er det noe jeg skulle glemme så finnes det butikker og har ikke tenkt å reise så altfor langt hjemifra.
Sjokoladebanan Skrevet 26. juni 2008 Forfatter #7 Skrevet 26. juni 2008 nei heldivis fins det butikker i nærhetn hehe... men jeg bor et stykke unna sykehuset, så jeg skal bo hos foreldrene mine den siste tiden før fødselen slik at jeg kommer meg raskere til sykehuset. så jeg må liksom ha bagen klar da. men skulle det vise seg at det er noe man har glemt så er det ikke verre enn å sende mannen på shopping :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå