*SamSung* Skrevet 26. juni 2008 #1 Skrevet 26. juni 2008 vet ikke om jeg er gravid det er for tidlig å teste (siden jeg ikke har blitt på 7 mnd så tror jeg sjansen er liten:/ ) Men skal jeg gå ut med jentene på fredag?
Gjest Riga + snulla & vesla Skrevet 26. juni 2008 #2 Skrevet 26. juni 2008 De første ukene får jo embryoet næring fra plommesekken, så fest i vei!
Minnie Mom Skrevet 26. juni 2008 #3 Skrevet 26. juni 2008 Jeg hadde nok kanskje gjort det, men tatt det veldig pent. Hvis du evt er 2-3 uker gravid eller noe sånt, så er det jo ikke blodstrøm mellom foster (eller embryo) og mor. Mange som ikke vet at de er gravide på dette tidspunktet da..
Staark Skrevet 26. juni 2008 #5 Skrevet 26. juni 2008 Embryoet har jo hele tiden kontakt med blodet ditt, selv om den ligger i plommesekken/ ikke har navlestreng osv...alkoholen havner i blodet. Hvis du tror du er gravid så fester du ikke, og omvendt... (Men når du allerede har passert 7mnd prøving så er kanskje ikke sjansen kjempestor? eller?) Jeg festet selv før jeg fant ut at jeg var gravid (Var helt sikker på at jeg ikke var gravid, og fikk negativ test),..Det gav meg 8 mnd med dårlig samvittighet;) Ha en god helg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå