Gå til innhold

Første helg uten barn siden september! :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Men er med blandede følelser. Gleder meg til tid alene med kjæresten, til å ikke måtte tenke på å stå opp å lage mat, se barne-tv, hjelpe med spill og alt det andre som hører med.Til å ha 48 timer som er mine.

Men har klump i magen fordi jeg ikke tror far klarer å være rusfri. Er redd for at barnets adferd igjen skal bli aggressiv og trist. At han igjen skal slite med mareritt og redsel.

Og så har jeg dårlig samvittighet fordi jeg har sagt at jenta mi ikke får bli hjemme denne helgen. At ho uansett kan komme å gå resten av tiden ho skal være på ferie hos sin far, men at jeg vil ha akkurat denne helgen for meg selv.

Livet som mor skal jammen ikke være enkel :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

nå skulle jeg si at jeg misunner deg,har ikke hatt en helg for meg selv siden jeg fikk barn for snart 2 år siden-ikke ser det ut til ay jeg kommer til å få det heller:(

Men,så leste jeg innlegget ditt da..Tror heller jeg vil ha det som jeg har det jeg fremfor å bekymre med en hel helg for hvordan skatten min har det..

Håper det går bra da,og at du får slappet av litt-kose deg masse:D

Skrevet

Skjønner at du har dårlig samvittighet hvis du har sagt til datteren din at hun ikke får komme hjem denne helgen fordi mor ikke vil ha henne der. :-///

Skrevet

Ho er 15 år, og har samværshelg hos faren. Og den er starten på ferien der. Har da ikke sagt jeg ikke vil ha henne her, har sagt at er første helgen jeg får uten barn på lenge, og at akkurat denne helgen kan ho være hos faren. Ho ville være hjemme fordi ei venninne har kommet hjem fra syden, og de ville være her hos meg. Men de har avtalt å være hos den venninna i stede. :)

Men ellers i ferien kan ho komme og gå som ho vil. Og er ikke hennes far som er et problem, så det er ingen grunn til at ho ikke kan være hos han

Skrevet

Prøver du å overbevise deg selv om noe eller? Du sa til henne at du ville ha helgen uten barn, dvs uten henne. Det er jo akkurat det samme som å si at du ikke vil ha henne der..

Skrevet

Jepp....prøver å overbevise meg selv om at jeg fortjener en helg uten barn. Og siden jeg ikke overlater henne alene, eller drar på byen eller noe anne når ho er her, så fortjener jeg faktisk det. :)

Men tror nok ikke ho føler seg avvist altså, for ho skjønner hvorfor.

Skrevet

Så hvorfor har du dårlig samvittighet da...

Skrevet

Fordi jeg ikke pleier si nei. Ho får slippe samvær om ho vil det. :)

Men nå har jeg ikke det lenger, for de fant ut at de kunne være hos venninna. Og de kunne også vært hos faren.

Men ble ikke betrygget når jeg leverte guttungen, så her er det bare å finne på masse lurt i helga :)

God helg alle sammen :)

Skrevet

for en ufattelig plagsom anonym!

jaja, kos deg, hun er 15år og ingenting å ha dårlig samvittighet for, tenk på deg selv istedet du ;)

skjønner deg godt med minstegutten da, er ikke så kjekt det,men du må vel bare stole på at det går bra ...:)

GOD HELG!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...