Gå til innhold

Noen fler m ca 80 gjester???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mye regner dere i budsjettet??

Ringte et sted istad, d kom på 60 000 kr bare for mat og leie av lokale. Så kommer all drikka i tillegg.... Hjelp!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jepp!

80 gjester i vårt bryllup. budsjettet er på ca 80.000.

inkludert bryllupsreisen så blir det på ca 120.000

Maten blir dekket av min mor, så dette kommer utenom.

det er dyrt å gifte sg med så mange gjester, har jeg funnet ut. :)

Men vi har ikke hatt muligheten til å korte ned listen så mye heller..

husk å beregne alt det andre også, som klær, evt reise, frisør, konditor med masse mer. :)

mvh

Skrevet

Vi blir ca 80 gjester,og jeg regner med at det kommer opp i ca 110 000...og da har jeg ordnet endel billig!F.eks kjenner en fotograf som tar seg av den biten billig og en som er utdannet innen film greier til å filmingen.Det er ganske mye penger i det.Vil tro vi sparer hvertfall 15 000 der.

Det er så mange ekstra kostnader som man ikke tenker på egentlig,som gjør at totalsummen bare baller seg på!

Må si det er godt gjort å få et budsjett på "bare" 80 000 på 80 gjester jeg da:)Bare catering kommer på ca 60 00 hos også!:/ Jammen dyrt assa!!

Bryllups reisen er jo et kapittel for seg selv!Kommer nok på rundt 60 000!Hvis ikke jeg blir gravid og er enten høygravid eller har en liten baby da...for da blir vi hjemme selvfølgelig:)

Skrevet

Vi blir ca 86 gjester, og er kommet opp i ca 90000,- til nå. Grøss å gru. Det er jammen dyrt å gifte seg!!

Skrevet

vi har budsjett på ca 150 000, uten bryllupsreise...det er jammen dyre greier ja!:)

Skrevet

Vi har 70 gjester til middag, ca 100 til festen. Budsjett på ca 80 000 kr. Fotograferingen er gratis og vi kjøper drikke i sverige, blir måteholden alkohol. Regner med koldtbord for da kan vi lage litt mer selv, får familie til å bake kaker og bryllupskaka lager jeg selv (halvveis ferdig konditor). Kjole skal jeg bestille på jkdress.com, kommer på ca 1000 kr inkl frakt og sydd etter mål. Bryllupsreisen kommer på 14 000 kr for hotell med all inclusive og fly, så da er det kun lommepenger ekstra der.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...