Gå til innhold

Nå er jeg forbanna!!!!!!!!!!!!!! Hva hadde dere gjort???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Pappa skulle ned til nærmeste "by", der det er mart`n i helgen(karuseller og masse annet.. Mange folk!!) Der han traff på mannen til søstra si(tanta mi) Han hadde brølt ut til pappa blandt alle folka "Kom deg til helvete vekk herfra din forbannade drittsekk!!!" Pappa måtte holde tårene tilbake så han gikk til søstra mi og begynte å grine som bare det... Vi vet det sikkert er noe med de dumme valga han tok i barndommen, men han hadde aldri gjort søstra si noe som helst..

Så her er mitt spm: Det kribler skikkelig i fingra etter å oppsøke han når jeg drar dit snart og si noe han aldri kommer til å glemme.. Men er redd det kommer til å skape mer problemer..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

nå vet joikke vi hva han pappan din har gjort da..

kanskje onkelen din hadde grunn til å være så forbanna ?

men jeg syns det var skikkelig stygt gjort å si noe sånt da..

Skrevet

Jeg hadde nok sagt han noen sannhetens ord ja! Men.... jeg er litt hissig i sånn situasjoner, hvertfall hvis det gjelder noen jeg er glad i. Noen ganger tenker jeg etterpå at det kanskje ikke var så lurt.... men sånn er det bare! Det er meg liksom!

Så JA, jeg hadde dratt og snakket med han!

Skrevet

Han har ingen grunn.. De har bare møtt hverandre en gang før.. Og det var håndhilsning og ikke noe mer.. Og for å si det sånn så var han alkoholiker, men oppførte seg som alle andre ungdommer bortsett fra at han var i et kristent hjem(så da ble det myyye værre enn det egentlig var)...

Skrevet

Det var jo en merkelig ting å si, men jeg vil tro at du ikke vet alt som har skjedd, og vil råde deg til å holde deg utenfor konflikten. Kommer ikke noe godt utav det.

Skrevet

Jeg også! Sånn er uakseptabelt for meg! Ingen skal få såre eller gjøre noen jeg er glad i vondt.

Høres ut som han mannen til tanta din trenger noe sannhetsord!

Skrevet

Jeg er en liten hissigpropp (mersom sinnataggen..hehehe) så jeg hadde nok trampet bortover og fått ut et par gloser ja..hehehe..men bare prøv å vær saklig når du gjør det isåfall;)

Syns det er utrolig unødvendig å rope ut sånt i offentlighet.Han har jo ikke noe med det har han vel??

Skrevet

Tante ungen min sto ved siden av og kunne bekrefte hva som skjedde: Pappa "Hei, hvordan musikk skal dere spille i dag?" Han "Kom deg vekk herfra!" Pappa "Hva sa du?" Kom deg til helvete vekk herfra din forbannade drittsekk!"... Mens tantebarnet mitt sa " du prater ikke sånn til Bebbe!!!"..

Skrevet

jeg kan bli veldig opprørt og hissig av meg, så jeg har vel gitt han noen gloser ja..

Ingen sårer de jeg er glade i ..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...