Gjest Sauen og dingsen Skrevet 26. juni 2008 #1 Skrevet 26. juni 2008 Tidsfordrivtråd=) Jeg drømte at jeg var på jobb (sykehjem) og at en av beboerne var Juni fra hotell cæsar. Hun var ikke så gammel, da. Uansett, hun var utrolig deprimert og mente jeg måtte drepe henne. Så tok hun livet av seg selv, og jeg ringte 113. Der fikk jeg snakke med en fyr som ikke ville høre på hva jeg sa, men heller ville snakke om været. Han visste visst hvem jeg var, noe jeg syns var rart. Fikk tilslutt forklart ham at jeg trengte HJELP, fordi Juni i cæsar hadde tatt selvmord. Så han sendte en gjeng fra militæret. Jeg gikk utenfor og ventet på dem og inn kom 40-50 soldater som skulle undersøke dette, fordi de trodde det var mord - og jeg var hovedmistenkt. Fikk plutselig en telefon fra noen afrikanere som lurte på om jeg hadde hasj til salgs. Skjønte ingenting, men kom på at jeg hadde et kamera på mobilen som kunne se gjennom til den som ringte, og der var det jammen noen fra FBI som ringte meg... Ble fullt kaos, og jeg ble tatt inn til avhør. Så vekket mini meg... Haha, merkelig drøm...=P
Nickie_og_GuttaBoyZ Skrevet 26. juni 2008 #2 Skrevet 26. juni 2008 jeg må ha hatt verdens værste mareritt.... jeg drømte at gubben drukna barna i en vaskebalje :-(
Gjest Sauen og dingsen Skrevet 26. juni 2008 #3 Skrevet 26. juni 2008 Oj, uffda... det kan ikke ha vært en kjekk drøm nei!
Slalotte Skrevet 26. juni 2008 #4 Skrevet 26. juni 2008 Jeg drømte at forloveden min gjorde det slutt med meg.. Og jeg var på fest og en gammel eks begynte å prøve seg på meg, og at jeg så på forlovelses ringen og tok den av og heiv den i et hav.. Begynte å lure skikkelig.. Gjorde ikke noe med eksen jeg sa jeg ikke var klar..
Prinsemammaen Skrevet 26. juni 2008 #6 Skrevet 26. juni 2008 Drømte at jeg testet positivt flere ganger. Den ene gangen måtte jeg tisse på en tampong, og så skulle det komme noen streker på den. Jeg tolket det dithen at jeg var gravid. :-) Da jeg våknet i dag tidlig testet jeg med en CB, og da var den jammen positiv den også!! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå