Henan Skrevet 26. juni 2008 #1 Skrevet 26. juni 2008 Jeg fikk beskjed om å hente pakken min på Lindex i Ski og møtte frimodig opp bare for å bli møtt av en gretten kassadame som kunngjorde at de ikke hadde noe slikt og at Libero var skyld i det fordi de bare sendte gravide damer til butikken uten å sende slike pakker til dem. Jeg ble litt paff da flere ekspeditriser blandet seg inn i saken. Iallefall, tilslutt sa de at jeg kunne jo hente på andre Lindex butikker... . Vet noen om andre butikker i Oslo området som har pakkene inne og som kanskje har litt hyggeligere betjening enn på Ski?
en deilig gutt:) Skrevet 26. juni 2008 #4 Skrevet 26. juni 2008 Vent til du får brev fra Libero, der står det hvor u skal ente pakken. Hvis ikke ville jeg kontaktet Libero:)
Chris&Alex♂♂ Skrevet 26. juni 2008 #5 Skrevet 26. juni 2008 jeg skulle gentlig få min fra stover senteret, men hver gang jeg var der så hadde de ikke den inne. så jeg hentet den på strømmen i stede, var ikke noe problem det=)
Lille Luna Skrevet 26. juni 2008 #6 Skrevet 26. juni 2008 Jeg hentet min pakke på Lindex i Bogstadveien, og der hadde de massevis av Libero pakker liggende bak disken.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå