Hilde-29har nå 2søte små Skrevet 26. juni 2008 #1 Skrevet 26. juni 2008 Etter en anbefaling fra jeg var på ul for to uker siden på privatklinikk ,og litt skrekk etter forrige fødsel,og bekymring for fødsel på st.olavs i sommer skulle jeg prøve å få en samtale med en jordmor på st.olavs.har bare gått til fastlege i dette svangerskapet.og de har jo ikke akkurat verdens beste tid til å prate på.samt at babyen ligger 15 %over gjennomsnittet i størrelse og min forrige var ganske stor OG 15 dagers forskjell på terminene. hvertfall var ikke dette bare enkelt å få til.ringte føden ekspedisjon først,de satte meg over både hit og dit,og tilslutt havnet jeg på svangerskapspoliklinikken.der sa de jeg måtte ha henvisning fra legen for å få time!!????syntes det var litt rart da men..uansett jeg ringte lege igår for å få henvisning..visste at min lege hadde ferie så en annen lege måtte da evt skrive henvisningen. men kunne ikke love meg noe der og da,så de skulle ringe tilbake igår eller idag...ventet i hele går,ingenting.så inatt lot jeg tlf stå med lyden på så jeg ikke skulle gå glipp av hvis de ringte imorrest.våknet idag og ingenting..neinei tenkte jeg.da jeg sto på badet fikk jeg plutselig en sms der det sto jeg hadde fått et tapt anrop fra legen???what??hadde jo ikke det,tlf lå ved meg hele tiden og ingen ubesvart der nei..hva var det da?hvertfall ringte jeg tilbake, å da fortalte de meg at jeg måtte inn på time for å få henvisningen!!!???????????? gud så frustrert jeg blir.....må kjøre ned til byen for å inn på time for å få den helvetes henvisninga for å få en liten samtale med jordmor før fødselen!!!herregud hvor tungvint skal alt være...går nok til legen synes jeg!!
LilleMagen Skrevet 26. juni 2008 #2 Skrevet 26. juni 2008 Noe så TEIT rett og slett... tungvint ja, kjære vene... lykke til da =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå