☆Anonymia☆ Skrevet 26. juni 2008 #1 Skrevet 26. juni 2008 for den er hele tiden nedi øynene hans.. må være skkikkelig plagsomt for han.. men jeg er jo ingen frisør.. så er det noen der ute som har klippt barna sine uten at de ser ut som noen troll etterpå?
Gjest Skrevet 26. juni 2008 #3 Skrevet 26. juni 2008 Har klipt sønnen min hver gang, utenom 1 gang. Jeg er ikke så flink med saksa, men han blir helt fin. Ta litt og litt, ser du at det går feil, så ta han med til frisøren : )
skimre Skrevet 26. juni 2008 #4 Skrevet 26. juni 2008 klipper alltid vesla selv, og hun ser helt fin ut på håret hun;o) ei venninne av meg endte opp med å betale et par hundre kr for pannelugg klipp hus frisøren, så var jeg deg ville jeg prøvd selv, og om det ikke funker i det hele tatt så får du heller ta frisørbesøket etterpå;o) men det går nok så fint så! - del ut en liten eske rosiner mot at han skal sitte musestille;o)
☆Anonymia☆ Skrevet 26. juni 2008 Forfatter #5 Skrevet 26. juni 2008 men skal jeg klippe beint eller hvordan ? hehe har du en teknikk liksom?
Gjest Skrevet 26. juni 2008 #6 Skrevet 26. juni 2008 Ja, eldstemann klippet jeg flere ganger før han var 2 år, og han ble fint. Han er en rolig gutt, og satt fint i ro mens jeg klippet. Minsten er et "virrehode", og jeg hadde aldri turd å klippe han med saks... ;-) Vi klippet begge med maskin for noen uker siden. Ble veldig fine med sommersveis, og det vokser fort ut igjen ;-)
☆Anonymia☆ Skrevet 26. juni 2008 Forfatter #7 Skrevet 26. juni 2008 hehe rosiner ja,kan han spise det forresten ? han er straks 15 mnd.. hvordan klipper dere?? beint eller litt opp eller hvordan?
Gjest Skrevet 26. juni 2008 #8 Skrevet 26. juni 2008 Jeg pleide å klippe beint rundt over alt først, og så klippe det litt opp etterpå.
Kakebakesøte Skrevet 26. juni 2008 #9 Skrevet 26. juni 2008 Du fikser det nok. Jeg har tatt litt vann i håret når jeg har klipt dattern min. Da er det lettere å klippe synes jeg, så blir det ikke så mye hår som fyker rundt (og inn i munne, på godteriet eller i øynene...). Så er det viktig at du har en hårsaks og en kam. Jeg kjøpte min saks på Clas Ohlson til en rimelig penge. Så kan du gi han noe han liker veldig godt. Kjeks, gulrot what ever. Du vet nok hva han setter størst pris på Jeg er heller ingen frisør. Lykke til!
☆Anonymia☆ Skrevet 26. juni 2008 Forfatter #10 Skrevet 26. juni 2008 takk for tips =) søte dere er alle =) skal bli spennende.hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå