Gå til innhold

Ha en flott dag da jenter!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det unner jeg dere, alle som en!

I dag skal jeg og tre av ungene (storebror er på ferietur sammen med bestekompisen, mammahjertet SAVNER!) på besøk til ei god venninne som bor på stor gård; hester, kyr, kalver, kaniner og katter i fleng. Er litt spent da for litjmor er livredd dyr, kun kråker faller i smak....

Sandkasse har de ikke på gården men en enorm sandhaug med massevis av leker; snuppa storkoser seg der så får dyr være dyr ei stund til tenker jeg.. Dessuten er venninna mi ei sånn som tar ting som det faller seg; sjelebot å være sammen med.

I morra skal dessuten jeg og min kjære på konsert med Postgirobygget; gleder meg til det også jeg! Joho så kjekt det er å glede seg til ting, nesten som en skatt i seg selv!!

Glad glede seg til hilsen fra meg!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

så deilig å glede seg til fine ting! Jeg gleder meg også... Jeg gledere meg til dette huset er tomt, og til vi har landet i det nye. je gleder meg til å skru opp det nye kjøkkenet med den utrolg fine kjøkkenbenken... jeg gelder meg til å se hav arbeidsmennene har gjort ... ja jeg gleder meg til å flytte rett og slett, selvom det er fryktelig rart å si hadet til alle disse fine menneskene.

kos deg på postgirobygget konsert, det er deilig å oppleve "noe annet" en kveld... påfyll rett og slett. Jeg ble glad av deg jeg nå" du gav meg rett og slett et smilepiff til å pakke enda litt til. Til nå i dag har jeg pakket alle middagstallerknene, alle de glassene vi skal spare på, og to plastekser med tørrmaten som kan taes med og puttes i nye skuffer på kjøkkenet :-)

Skrevet

Det høres ut som om du kommer til å få en fin-fin dag i dag! Heldige unger som får besøke mange spennende dyr! Det pleier å være stas!:-)

Vi har også en sandhaug i hagen. Den skulle egentlig bli en sandkasse, men den ble liksom bare liggende og endte som en permanent sandhaug... Men en populær sandhaug!! Ungene synes det er morsomt med den lille haugen, selv om den ikke akkurat er en pryd for hagen...;-)

Konsert med Postgirobygget blir bra! Noe av det beste som finnes er å glede seg til noe!! Helt enig med deg - det er nesten som en skatt i seg selv. Akkurat som ferien - den er aller, aller best når man har den til gode ennå..;-) Det er en FRYD å kjenne at man virkelig gleder seg til noe!:-))

Skrevet

Dagen i dag er fin så langt! Det å glede seg til noe er halve moroa. Jeg gleder meg til ferie jeg nå, det er bare to dager igjen og så er vi i Toscana :-D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...