danieI Skrevet 26. juni 2008 #1 Skrevet 26. juni 2008 på tide å syte litt dumme folk alt for tidlig morgen overskya ingen å leke med ingen plen å klippe
☆Anonymia☆ Skrevet 26. juni 2008 #2 Skrevet 26. juni 2008 kaldt ute overskya INGEN SOMMER ingen penger finner ikke igjen tinga mine altfor tidlig våken altfor lenge til helg.
Gjest Skrevet 26. juni 2008 #3 Skrevet 26. juni 2008 katteskinnet har pisset på vinterjakkene mine Ølene i går. (var gode i går, men ikke så bra for hodet mitt i dag) Ellers er egentlig alt ganske bra, så det ble en kort liste:-)
Gjest Skrevet 26. juni 2008 #4 Skrevet 26. juni 2008 Innlegg av typen "kan søstra til Lucas Carosander hete Cassandra Adelene"? Selvfølgelig kan hun det. Hvem bryr seg. Og nå kommer skattepengene gitt.
Megawhat har ♀ + 2 nyankomne Skrevet 26. juni 2008 #5 Skrevet 26. juni 2008 I dag kan ingen ting hates for meg!!!!!!!!!!!!!!!! Er du lei deg for at du ikke får klippet plenen?
meg & to små vampyrer Skrevet 26. juni 2008 #7 Skrevet 26. juni 2008 ROTTER! Rotter her jeg bor. Min mann som ikke har noe problem med rotter her vi bor.
badass_suburban-mom Skrevet 26. juni 2008 #8 Skrevet 26. juni 2008 Faen i helvette,det stinker fis i hele bygda,jo!!!! :-( Vinden blåser i en uvant retning,og dermed er vi blitt beæra med Mosse-lukt eller noe i den duren. Fytti! Andre ting: Kålhue som ikke sjekka at peilepinnen ikke var skikkelig i på mc'en på Rudskogen idag,og la igjen en trillion liter olje over hele banen. *trampeklapp* Ødela dagen for hele resten av gjengen som hadde gleda seg til å suse runder! Mensen som forbannet ikke vil dukke opp igjen etter fødsel! Jeg vil ha flere barn! Folk som tror at det er HELT ok at dem stiller seg opp å skravler midt i passasjen der andre skal komme seg til og fra andre steer i kjøpesenteret. "Nei,jeg er ikke lei meg for at jeg kjørte over foten din med barnevogna." (ja,jeg ropte tut-tut og ba dem flytte seg både på til og fra-turen)
Willemo Skrevet 26. juni 2008 #9 Skrevet 26. juni 2008 Alt. Ser ut som et helvete, føler meg som det samme, ungene selger jeg billig, mannen har ikke engang vaska den ene gryta som stod på komfyren da vi dro på hytta på mandag, to laange uker igjen med ferie, som forøvrig skal tilbringes med svigers på en hytte utenfor allfarvei, eller skal vi si i isolasjon, for de bor jo utenfor allfarvei og hytta er enda lenger vekk. Mangler bare at det fine regnveret holder seg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå