Gå til innhold

Begynner å bli litt bekymret....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fikk tilbake kontakten med ei skolevenninde for ikke så altfor lenge siden. Hun og jeg ble etterhvert gravide og har snakket en del sammen om det. Skulle egentlig besøke henne for et par helger siden, men hun måtte reise til sykehuset i hui og hast så det ble ikke noe av. Hun sendte en melding der det stod at hun kom til å få babyen snart, og at alt stod bra til. Nå vet jeg at hun har fått babyen, og jeg har sendt hilsen til henne og gratulert henne. Ei annen venninde av meg har også hatt kontakt med henne og har sagt at vi gjerne kommer på besøk hvis det passer seg sån.

Nå er det som sagt 2 uker siden hun fikk babyen, og hun har ikke svart noen av oss. Hun fødte også 7-8 uker for tidlig. Nå er jeg litt redd for å sende meldinger, i tilfelle ikke alt er bra. Hva syns dere jeg burde gjøre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Send henne en melding til og fortell at du ikke mener å mase og at du bare håper alt er bra, og/eller gi henne tid. En i min familie fødte 8 uker for tildig og måtte bli på sykehuset i et par måneder. Det var uaktuelt å ta imot besøk, hun var for sliten og babyen isolert. Hun fikk mange meldinger om dagen og hadde ikke mulighet for å svare på dem alle...

Skrevet

vet du om det er jente eller gutt? kjøp en liten gave til dem.

ikke send melding, men ring... også kan du fortelle at du har en lite gave. Koselig og prate i telefonen også, så da får du kanskje høre om alt er bra.

Skjønner at du bekymrer deg. :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...