Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Har testet positivt på eggløsningtest i dag. Har dere noen gode tips? Må man ligge etter samleie etc? Eller er ikke dette så nøye (har ikke tid til å bare ligge i senga i dag).

Fikk eggløsning i dag på dag 20! Veldig seint i forhold til når jeg pleier å ha det ( hadde en SA i april -- og etter det har syklusen blitt veldig rar). Noen andre som har opplevd det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

da kommer el 24-48 timer etter denne positive testen. Bør vel ha sex ett par dager fremover da. det er mange kjerringråd som er ute og går, blant annet dette med å ligge med rumpa på pute og beina opp. Prøv deg fram og finn det som passer for deg. Viktigste og ha sex:-))))

Skrevet

Husk at du kan ha positiv test flere dager.!!. Du bør ha sex i dag, og teste igjen helt til negativ test.. først da er dagen du har eggløsning.. Det kan være lurt å ha sex et par dager også etter negativ test har jeg hørt :-).. Jeg fikk også positiv el-test i dag, på syklusdag 12, så det er litt tidlig.. Derfor jeg lette meg fram til dette med at testene kan være positive flere dager.

Lykke til :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...