Gå til innhold

jeg syns jeg pakker og pakker...

Anbefalte innlegg

Skrevet

men det syns jo fader ikke.

Nå har vi, uten å overdrive fylt et rom fra gulv til tak med pappesker... sprøtt sprøtt sprøtt.... og ikke nok med det... jeg har kastet en halv container med klær og ting vi ikke trenger.

Men det syns ikke at jeg holder på. DET BLIR IKKE TOMT!

hjelpe meg... Det skal vel egentlig sies at jeg anstrenger meg litt for ikke å pakke alt det synlige, såikke ungene skal få følelsen av at vi ikke bor her... men jeg kunne nok godt tenkt meg at det syntes litt bedre enn dette likevel.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg får heie litt på deg her også da!

HEIA HEIA HEIA HEIA HEIA HEIA HEIA HEIA HEIA HEIA HEIA HEIA HEIA HEIA HEIA HEIA HEIA HEIA HEIA HEIA HEIA HEIA HEIA HEIA HEIA HEIA HEIA HEIA HEIA HEIA HEIA HEIA HEIA HEIA HEIA HEIA

Vi gleder oss over at du skal flytte!

HEIA HEIA HEIA HEIA HEIA HEIA HEIA HEIA HEIA HEIA HEIA HEIA HEIA HEIA HEIA HEIA HEIA HEIA HEIA HEIA HEIA HEIA HEIA HEIA HEIA HEIA HEIA HEIA HEIA HEIA HEIA HEIA HEIA HEIA HEIA HEIA

Du er verdens flinkeste pakker!

Håper du får en innholdsrik pakkedag!

Skrevet

Hahahah det er når man flytter man kan se alt man virkelig har!!

Jeg heier også! HEIAHEIAHEIAHEIAHEIAHEIAHEIAHEIAHEIAHEIAHEIAHEIAHEIAHEIAHEIAHEIAHEIAHEIAHEIAHEIAHEIAHEIAHEIAHEIAHEIAHEIAHEIAHEIAHEIAHEIAHEIAHEIAHEIAHEIAHEIEAHEIAHEIAHEIAHEIA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Du er jammen flink som greier å pakke for flytting samtidig som du har tre barn i hus! "Staut" er du - som vi sier i Trøndelagen!!:-))

Skrevet

Plutselig er det tomt allikevel! Man kan liksom ikke skjønne at det er plass til alle de tingene når man driver og pakker. Jeg synes du er kjempeflink! Det blir tomt til slutt.

HEIA HEIA HEIA!

Skrevet

Jeg har tenkt mye på deg og pakkingen din de siste dagene!

Vi har leid ut et gammelt hus på gården til slektninger de siste årene. Stort sett nevøer eller nieser som er voksne og modne for å komme ut av mammas hus. Da har vi leid det ut med møbler og endel kjøkkenutstyr, og gamle vaser og glasskåler som stod igjen etter de gamle damene som bodde der før. Vi har jo selvfølgelig ryddet masse da vi overtok, men har ikke trengt å plassere alt andre steder.

Nå har vi imidlertid fått ny leietaker som vil leie umøblert og med tomme skap og skuffer. Jeg har ryddet og kastet og bært det med meg hjem og stablet i kjeller og boder. Mye har vi bare kastet, og det trenger som kjent ikke pakkes like godt som det som skal transporteres. Jeg har to store jenter som har hjulpet villig til med dette, og en stor gutt som har trillet tur med minstemann så vi har kunnet holde på litt uforstyrret i det gamle huset.

Da har jeg tenkt på deg som har tre små rundt deg og på deg og som attpåtil skal pakke og rydde slik at du kan flytte det med deg østover og pakke det opp igjen der. Du er flink!!!!!!!!

HEIA HEIA HEIA HEIA HEIA HEIA osv................................

Skrevet

Norges flinkeste superpakker. DET er det du er ;-)

Skrevet

Det blir tomt til slutt!!!! Helt sikkert;=)

Skrevet

Heia, heia

Trøst: Det er det usynlige som tar mest plass, ironisk nok. Det synlige raider du ned på en dag (optimist)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...