Deidei Skrevet 26. juni 2008 #1 Skrevet 26. juni 2008 ....som ikke har fått foreldrepengene ennå?? Jeg har barnedåp til helga og går å venter fælt på disse pengene.... huff og huff.....
Gjest Skrevet 26. juni 2008 #2 Skrevet 26. juni 2008 nei, du er ikje den eneste... jeg får mine i morgen... her kommer foreldrepengene hver 27 i mnd....
Deidei Skrevet 26. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 26. juni 2008 Så heldig... Her på nav sier de bare "i slutten av mnd".. men fikk de kjempetidlig forrige måned, så jeg håpet at de kom før siste helga i mnd.. men men.. Ikke lett når man ikke får dato å forholde seg til heller...
Gjest Skrevet 26. juni 2008 #4 Skrevet 26. juni 2008 det samme sa di til meg på nav, at di kom i slutten av mnd... men sa til di at jeg MÅTTE ha datoen på når di ble utbetalt pga huslånet!!! ¨så da var det plutselig ikje noe problem.... di er sååå vrange på nav...
Deidei Skrevet 26. juni 2008 Forfatter #5 Skrevet 26. juni 2008 Jøss, kanskje jeg skal prøve meg på den jeg også... Måtte jo flytte låneforfall, men det er ikke lett når man ikke har noe å forholde seg til. Og siden jeg har barnedåp til helga så er det myyye som må kjøpes inn.. og jeg har måttet avvente til det lengste.. men nå MÅ jeg shoppe til den altså....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå