Gå til innhold

U/T Hjelp meg med å velge vogn nr.2...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har Bugaboo og vil ha en vogn som jenta mi kan bruke i barnehagen når den tid kommer.. en som er lun og god, og ryggen kan legges helt ned. Gjerne med 3 hjul...

Noen som kan anbefale meg ei?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skal vognen stå i barnehagen eller skal du ha den med deg frem og tilbake hver dag? Om den bare skal stå i barnehagen ville jeg kjøpt en rimelig brukt på finn og ikke vært så nøye om den hadde 4 eller 3 hjul. Skal du ha den med deg frem og tilbake forstår jeg dette med 3 hjul. Vi har en Phil&Ted e3 vogn og er superfornøyd med den. Den er ganske åpen foran da, men jeg ser ikke det som noe problem da barnet ligger godt nedi en pose vinterstid. Sommern er det jo ikke så kaldt og litt vind fra eller til gjør jo ikke noe. Har ingen andre 3hjuling erfaringer enn Phil&Ted. Vi kjøpte den mye pga at vi har to tette og den kan brukes som søskenvogn. Angrer ikke.

Skrevet

kommer litt an på hvor gammel hun er også, men hvis vogna skal være i barnehagen som sovevogn ville jeg prøvd å få tak i en 4 hjuls Simovogn av den største modellen, der er bagen 84 cm lang, med andre ord romslig en god stund også med vinterpose. Uansett ville jeg hatt en med 4 hjul hvis den er til å sove i og ikke skal trilles så mye, de er mye stødigere, spes etter som barna blir eldre og myyyye mer rørige... Men akk så vanskelig å bestemme seg, jeg vet, det er så mange motstridende hensyn å ta... Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...