lucky_mom Skrevet 26. juni 2008 #1 Skrevet 26. juni 2008 Jeg er så lei av å barbere meg under der :-( Men ser for meg at det må gjøre grusomt vondt å bruke voks der..? Hårene er jo tykke og svarte i forhold til de på beina... Er det enkelt å gjøre det selv?
Pysa Skrevet 26. juni 2008 #3 Skrevet 26. juni 2008 epilator, brukta emlakrem den første gangen, etterpå gikk det fint uten. varer myyye lenger enn barbering.
Gjest Riga + snulla & vesla Skrevet 26. juni 2008 #5 Skrevet 26. juni 2008 Er du lei er det vel bare å slutte å barbere seg under armene!:-)
lucky_mom Skrevet 26. juni 2008 Forfatter #6 Skrevet 26. juni 2008 Joda, det hadde selvfølgelig vært det aller enkleste :-) Men synes ikke det ser så fint ut med buskvekst under der når man går i singlet e.l. ;-)
Minnie Mom Skrevet 26. juni 2008 #7 Skrevet 26. juni 2008 Bruker høvel, tar jo ca 10 sekunder i dusjen.. )
(0_o) Skrevet 26. juni 2008 #8 Skrevet 26. juni 2008 jeg bruker intuition-høvel. Tør ikke vokse der, det må gjøre grusomt vondt, ja :-O Dusjer hver dag, så de ti sekundene jeg bruker på å barbere meg under armene tar jeg meg tid til.... :0)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå