lillegull:) Skrevet 26. juni 2008 #1 Skrevet 26. juni 2008 noen som har noen forslag til hva jeg kan lage? skal ha med noen retter hver.. trenger tips til noe som er lettvint:)
jentelykke + guttelykke Skrevet 26. juni 2008 #2 Skrevet 26. juni 2008 Noen forslag: kyllingklubber/vinger¨ hjemmelagde kjøttboller kjeks med kremost + pynt cherrytomater delt i to med krydderost inni - veldig enkelt-ser fancy ut!! pizzaboller spekepølse pesto tzatziki Masse deilig salat Det er noe jeg kommer på i farten hvertfall.
lillegull:) Skrevet 26. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 26. juni 2008 noen som vet om man får kjøpt ferdig hvitløksmarinade til reker eller scampi??
Dina1 Skrevet 26. juni 2008 #4 Skrevet 26. juni 2008 Det lage du bare sjøl; Olje, hvitløk, Chili uten frø, litt stironsaft,litt soyasaus, å litt tandorikrydder - knallgodt!! Åsså kan du ha dadler surra i bacon fyllte champignon Kyllingfilet på spidd med peanøttsmør og aprikos dipp - yummi!!! Kjøttbolla lagd av kjøttdeig, parmesan, salt, pepper, tacokrydder, rør sammen og steik:) Potatasvbravas: Poteta hakka i terninga, steikes i ovnen på 250 grader i ca 15 min. Med litt olje, salt og pepper. Bland majones, rømme, litt sennep , salt og pepper + litt sitron å masse hvitløk. Rør det sammen med potetene - åååå sååå godt!!!! No fikk du meg åsså til å bli i tapashumør!!!! Lykke til!!! Alt det her e utrulig lettvint, å en slager på tapasbordet:) Åsså har du bare litt salat, pastasalat å litt godt brød til, kanskje litt oliven å sånt deilig snacks..... mmmmm
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå