Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilken sportsvogn har du?

Vekt?

Pris?

Fornøyd?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har både Teutonia Mistral og Teutonia Timmy. Kjempefornøyd med begge to. Mistral veier rundt 11 kg uten hjul, Timmy er jeg ikke sikker på, men det finner du på www.teutonia.no.

Mistral koster ca 4.500 kr tror jeg, kanskje litt mer. Spørs hvor du kjøper. Timmy koster ca 3.500 kr tror jeg, ihvertfall den prisen Baby Shop hadde tidligere i år. Vi kjøpte i Sverige for ca 2.600 SEK.

Skrevet

Vi har:

One Three Hill Urban jungle (eller mountain buggy urban som den heter i resten av verden).

Den veier 10 kg

Koster nå 4800 på Barnas Hus, koster vanligvis rundt 5990 i andre butikker - tror den skal ligge på 5890 på BH. Regntrekk er inkl.

Du kan få den mye billigere fra USA, Australia, New Zealand og England om du kjenner noen der som kan sende til deg, eller aller helst ta med en hjem. I USA koster de 2000-2500 men er da uten regntrekk, som koster rundt 200 kr.

Er utrolig fornøyd, en fantastisk vogn. Hadde en til eldstemann som jeg solgte da han begynte i bhg, har angret siden jeg sendte den i posten...Kjøpte en ny til minsten nå, og nå som jeg har hatt noen andre vogner i mellomtiden kjenner jeg hvor fantastisk denne vognen er på alle måter. Ungen sitter godt, den er god å trille, den er enkel i bruk.

Har også en Teutonia Timmy.

Veier også ti kg.

Koster vel rundt 3000 kr ny.

Er en veldig god sportsvogn dette også, den tar veldig liten plass sammenlagt, har lun og god kalesje og full liggestilling. Er en liten og nett vogn. Fjæringen er grei, men kunne vært bedre. Enkel i bruk, og god å trille. Minus for at det er litt kort mellom håndtak og brems, sambo sparker borti stangen nede/bremsen når han triller.

Har brukt den som sportsvogn til eldstemann en periode, og brukt den som ekstravogn til bilen nå når minsten var baby. Hadde softbag i den en stund. Super til det bruket!

Den er vel verdt pengene, angrer bare på at jeg ikke kjøpte den med lufthjul.

Jeg foretrekker oth selv om det er en større vogn, så timmyen blir enten sovevogn i bhg eller solgt i løpet av høsten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...