Verdens peneste gutter er mine Skrevet 26. juni 2008 #1 Skrevet 26. juni 2008 Jeg var ute å spiste pizzabuffe i går, dessverre var det nok noe løk i pizzaen som jeg ikke fikk tatt ut. Her blir det bråk bare jeg spiser litt med løk i til og med samme ettermiddag. Prøvde derfor å gi han minifom før jeg ammet, han var rolig i hele går kveld og i natt. I natt sov han igjennom. Kan det virkelig virke så bra da.
Pocoyoツ Skrevet 26. juni 2008 #2 Skrevet 26. juni 2008 Hos oss ble det ny tidsregning; før og etter MINIFOM! Jeg har hatt to kolikkunger, er sjeleglad for at det stoffet der finnes!
mamma til Rinde,Luna og Storm Skrevet 26. juni 2008 #3 Skrevet 26. juni 2008 minofomen fungerte veldig bra hos oss=) har faktisk selv brukt den om man har vært luftfull;)
Verdens peneste gutter er mine Skrevet 26. juni 2008 Forfatter #4 Skrevet 26. juni 2008 Jeg trodde ikke den skulle virke så bra. Veldig godt. Vi har hatt mange kvelder der han har skreket og skreket og jeg har bært, bysset osv hele kvelden. Nå skal det være slutt på det. Kanskje det blir lettere for eldstemann og sovne også om kvelden når broren nå er roligere. Vi bor bare på 40 kvm nå og det trangt og derfor er det ikke lett for eldste å roe seg heller når lillebroren skriker hele tiden
Verdens peneste gutter er mine Skrevet 26. juni 2008 Forfatter #5 Skrevet 26. juni 2008 Skal sies at vi ikke skal bo på 40 kvm til evigtid da.
Gjest Skrevet 26. juni 2008 #6 Skrevet 26. juni 2008 Dette med minifom, vært litt skeptisk. Har hørt det ikke er så bra å ta. Men lillemannen er plaget med mye luft, men ingen kolikk baby... Men kanskje det er vært å prøve for oss også? Hjelper det litt mot gulping også? Kommer ofte litt med rapen...
mamma til Rinde,Luna og Storm Skrevet 26. juni 2008 #7 Skrevet 26. juni 2008 minofom er slik at den "sprekker" luftbobler i magen,slik at lufte kommer ut og ikke sitter fast og gjør vondt.. vet det er mye skeptsik med denne,så du kan jo først prøve å drikke ammete/fennikel te.. evt gi til babyen når det står på som værst.. jeg opplevde at ammeteen hjalp umiddelbart og fikk lufta ut av systemet til vesla da hun va lita..=)
Lysbryter Marcus 06&Mathias 08 Skrevet 26. juni 2008 #8 Skrevet 26. juni 2008 Vi fikk høre at det er enten eller.... Her virket den desverre IKKE!!!
Fire småtroll Skrevet 26. juni 2008 #9 Skrevet 26. juni 2008 Jeg fikk også høre at det er noen stoffer i minifomen som kanskje ikke var så veldig bra... Men for oss ble det å velge mellom to onder, klart man ikke skal stappe i seg medisiner man ikke trenger, pga bivirkninger osv, men ungen vår TRENGTE minifom. Han ble en helt annen unge, tenk å endelig slippe unna den sinnsyke mageknipen da... Så skadelig kan de ikke være, da hadde de blitt tatt av markedet, og det er jo ikke snakk om store mengdene i løpet av et døgn. Jeg brukte det med god samvittighet.
meg & to små vampyrer Skrevet 26. juni 2008 #10 Skrevet 26. juni 2008 DEn virker til og med på mine mageproblemer den så, ja, det tror jeg:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå