Gå til innhold

ser ut som det blir 63 dager syklus denne pp å..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Uff må si jeg er mektig lei nå..på dag 53 og ikke teng til mens bortsett fra pms pupper men det har jeg hatt en uke nå.bare negative tester..

2 mnd igjen til gyn time så får bite tenna sammen til da og smøre meg med tålmodighet:)

Åssen er det med dere andre med lang syklus?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ventet TR 22 februar, og har enda ikke sett snurten..

Har vært litt deppa en stund, men prøver å holde motet oppe

Skrevet

Hva er det du sier?

hvorfor har du ikke det?

klem

Skrevet

har egentlig ikke noe veldig godt svar på det..

Jeg hadde to runder med 63 eller 67 dagers sykluser (husker ikke helt lenger) også uteble det bare.

Jeg vet jeg har PCOS, og nå sier de også at de tror jeg har endometriose.

Produserer ikke nok progesteron, som styrer eggløsning. Og uten den - ingen mens.

Så her er det bare å kjøre på!

Skrevet

sånn og forstå!

Håper det løser seg for deg snarets,hørtes veldig tungt ut!Men det ordner seg nok skal du se!!

Men synes vi til tider har go grunn til å bli oppgitte og lei!

Ha en fin dag snartmamma?

Skrevet

Huff og huff! Synd å høre kei27!

Er på dag 36 her. Fertility Friend har klart å funnet ut at jeg hadde EL på dag 30. Stoler ikke helt på den. Temperaturen min svinger så enormt, i morgen kan den ha forandret seg så mye at FF mener at det ikke var EL på dag 30. Sukk. Håper inderlig jeg hadde EL, og at denne syklusen "bare" blir på 44 dager. Er i såfall 10 dager kortere enn den forrige.Det i seg selv er jo positivt;p Venter spent på at tanta skal komme så man får startet FØRST PP :D

Skrevet

Hei du!

Håper du hadde EL og at tanta medler sin ankomst så dere får begynn!

Kjedlige greier å vente seg grønn grrrr!!

Ha en fin helg og kose deg :)

Håper jeg ser på mandag at vi har fått besøk!!

klem

Skrevet

Her også....

Er på dag 61, og begynner å bli skikkelig lei!!!!! Jeg trodde det var mensen som kom i går når jeg var på toalettet, fordi det var bittelitt sånn brunt blod i trusa (sorry detaljer), så snakket jeg med sambo på msn akkurat da, så glad og fornøyd løp jeg til pcen for å si til han at jeg hadde fått mensen. Han ble så glad. Han kommer hjem neste uke. Men jeg tok visst gleden på forskudd, fordi denne lille blødningen eller hva det var stoppet helt opp. Nå er det ingenting. Nada. Knusktørt. *sukk*. Aner ikke hva det var for noe. Liten el-blødning kanskje? Hadde vondt i begge eggstokkene i går.

Blir jo gal av å gå rundt å spekulere på disse tingene. Jeg prøver å ikke tenke så mye på det, men det er lettere sagt enn gjort når en er så babysjuk som jeg er :)

Det går nok fort til timen din skal du se. Så tålmodige som vi har vært. Den som venter på noe godt, venter ikke for gjeves:) Tanta dukker nok opp når vi minst venter det.

Gjest Tina-Mari
Skrevet

Dette er helt sykt!

Jeg har aldrg hørt om pco (?) eller endo...et eller annet før... Ikke hørt om så lange sykluser heller.. Jeg hadde vel gått av kaftet for lenge siden!! Synd det er beundringsverdig å lese de rolige og avbalanserte inleggende deres... Mine er som minefelt! Og jeg er så heldig å ha helt normal 28 dagers klokkeklar syklus..

Dere er jaggu tøffe kvinner/damer/jenter som greier å holde humøret oppe!

Håper alle sammen får mensen i kveld jeg!! Og så satser jeg på el inne hurtig tid slik at dere kan bli smellt på tjukka og rømmer over på 1. tri!!

Masse lykke til!!

Skrevet

Er helt merkelig :)

Idag har jeg hatt EL stikninger hele dagen!!!!

Føler meg varmere enn vanlig også :) Bare litt da..

Så nå er det fullt kjør med mannen ;)

Måtte faktisk spørre noen om hva de trodde det kunne være - husker jo ikke sist jeg hadde EL, og hvertfall ikke sist jeg merket det. hehe

Kan jo være tilfeldig, at det bare skulle være nå istedenfor i februar, men jeg har jo også brukt naturmedisiner i litt over 2 uker, for å løse nettopp dette problemet :)

Happy happy!

Skrevet

Hei jenter

Har noen av dere prøvd akkupunktur for å stabilisere sykusen?? Jeg hadde også en tullete syklus, riktignok motsatt av dere da, med blødninger som varte opp til 28dager. Jeg har vært hos akkupunktør (går fortsatt) og nå har jeg hatt vanlig 5dagers bløding og 28dagers syklus.

Vet ikke om det fungerer for alle, men det kan jo være vært et forsøk

Skrevet

Salvie da? Har du prøvd det nå kei27?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...