Gå til innhold

Gledegruer meg til feriereise.

Anbefalte innlegg

Skrevet

I morgen tidlig reiser vi på feire.

Det er første gang vi har hatt muligheten til å reise på ferie noe annet sted enn hjem til familie (fra utlandet) siden vi ble sammen for fire år siden.

Nå har vi to små som vi skal ha med på ferie til Danmark og jeg gleder meg kjempemye til familieferie, bryllup og biltur i vårt andre hjemland.

Men så begynte jeg å lese... Vi reiser med fly fra Trondheim til Kristiansand og bil videre. Alt vi kan låne av mamma og pappa kommer de med i Kr.s. Allikevel blir det masse bagasje. To vogner og klær (inkl. festklær) til fire. Nå tenker jeg overvekt, trykk i ørene til minstemann som er litt tett i nesa, mellomlanding!!!

Sist jeg reiste med vogn, hadde jeg med trille til eldstemann og da kom den fram helt smadret i tilleg til at flyet var fem timer forsinket.

Håper jeg har brukt opp uflaksen!

Denne gangen har vi med den store vogna i tillegg og hvis den går til H står vi uten vogn. Eller hva om vi sitter i Kristiansand på vei til ti dager DK og vogna er i Oslo?

Eller om flyet blir forsinket og vi mister båten videre!!!!

SHIT! Stressa!

Jeg som endelig skulle på ferie og slappe av. Det er visst ikke mye avslapning å forberede seg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor tar du alle sorgene på forskudd?

Jeg tenker at når man kun har negative tanker og lager seg skrekk senarioer på hva som kan skje og mulige hindringer i veien, så lages det et stor problem av noe som i utgangspunktet ikke er et problem.

Har du hørt om selvoppfyllende profeti?

Skrevet

du skal se at alt går heeelt etter plan og bedre enn som så=)

du er veldig heldig som i det hele tatt skal på ferie..her i gården blir det ingen ferie..ikke råd:(

kooos deg!

Skrevet

Det er bare fordi det ville ha vært så typisk at når vi endelig har fått skrapt sammen nok til feire, så skjer det noe som forpurrer det hele.

Murphys lov har på underlig vis slått til igjen og igjen her i huset.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...