Krissy78 Skrevet 26. juni 2008 #1 Skrevet 26. juni 2008 Er det noen som er her nå som fikk barn i desember 06 og også brukte BIM da? Bare lurte på om det kanskje var noen "kjente" her... :-)
ღVi treღ og en liten spire Skrevet 26. juni 2008 #2 Skrevet 26. juni 2008 jepp. men har ikke slått til med nummer 2 enda:( jeg mener å huske deg. jeg var "Laine 5/12" gutten kom 6/12:)
Lykkelig smil Skrevet 26. juni 2008 #3 Skrevet 26. juni 2008 Hei Jeg fikk barn i desember -06 og var på BIM, men har aldri vært slik superaktiv akkurat. Hvordan går det å ha en 1 1/2 åring og å være gravid igjen? Jeg syns det er utrolig slitsomt..er i uke 8+4 nå.
Krissy78 Skrevet 27. juni 2008 Forfatter #4 Skrevet 27. juni 2008 Jeg var ikke så veldig aktiv jeg heller (kanskje bare helt i starten) Måtte bare sjekke om det var noen som var "i gang" igjen. Hi hi... :-) Jeg har vært utrolig kvalm de siste ukene og har en litt vond følelse av at jeg ikke strekker til for øyblikket. Det er ikke mange timer jeg har sammen med datteren min på ettermiddagene og nå har jeg ikke klart å utnytte det i det hele tatt. Har heldigvis en super samboer og ikke minst foreldre som stiller opp og hjelper til så godt de kan. Gleder meg til formen kommer seg litt og jeg orker mer :-) Er 12 uker på vei... Uansett veldig spennende å være gravid igjen og vi gleder oss sååå :-)
oktober16 Skrevet 27. juni 2008 #5 Skrevet 27. juni 2008 Ja, fikk barn i medio des. 2006. Er i uke 23 nå, helt planlagt og nå går alt helt fint (formen er bra). Var svært lite aktiv her inne da og er det nå også. Bare innom og leser, men det er lite jeg "gidder" å svare på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå