Gå til innhold

Takke kort etter fødsel?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sendte dere ut takke kort for gaver dere fikk til fødsel?

Videoannonse
Annonse
Gjest Sekretøsa
Skrevet

med eldste så gjor vi ikke det...

men når minsten ble født, så sa svigermor at DET måtte vi... (de har ikke samme far). Så jeg laga og sendte til dems familie... Jeg spurte om mamma ville ha, da bare lo ho.... Hehe

Skrevet

Ja til guttongen gjorde vi det. Det kom fotograf på føden og tok bilder av alle de nyfødte, og disse fikk vi takkekort av, så de sendte vi ut. Men til lillemor var jeg så sliten og laaangt inni ammetåka, så da ble det avglemt. Lurte litt på å sende de ut sammen med takkekort fra dåpen, men da var det jo gått mange md. Døpt som 5 mnd, fotograf 1 mnd senere og så gikk det enda en mnd før takkekortene varklare....

Skrevet

Ja, det gjorde vi. Det er veldig vanlig å gjøre det i min familie/omgangskrets ihvertfall.

Skrevet

Ja, helt vanlig i min omgangskrets ihvertfall.

Skrevet

Ja, laget takkekort på nettet hos elite foto som vi gav til de vi hadde fått gaver og klær av.

Skrevet

Sorry, Polarn, men jeg MÅ bare:

Legger dere merke til at overskriften får en helt annen betydning grunnet orddelingsfeil? Det står faktsik "Takke kort", altså i motsetning til å takke langt. Trodde først du mente om folket takket kort eller langt etter fødsel..

Hi-hi..

Skrevet

Ja, det gjorde vi.

Alle i vår familie og i vennekrets gjør det.

Er jo så koselig å få :o)

Skrevet

Vi sendte ut takkekort både etter fødsel og etter dåp. Er helt vanlig her!=)

Skrevet

Ja, det gjorde vi!

Synes segentlig det er en selvfølge......iallefall i vår omgangskrets gjør alle det.

Vi sendet til alle venner og kjente som vi fikk gaver av. mange av de sende gaver og vi fikk derfor ikke takket de personlig. pluss at jeg ikke orket å ha så mange på besøk den første tida.....

Til foreldre og søsken sende vi ikke, men de ser vi jo hele tiden:)

Skrevet

Ha-ha... Nå fikk jeg meg en god latter Dunder!

Har ikke rotet oss til å sende ut kort, men skal ikke døpe så blir ingen kort da heller...Så får få fingeren ut og sende ut takkekort...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...