CB-BabyBoy Skrevet 26. juni 2008 #2 Skrevet 26. juni 2008 Flaskene koker jeg i 5 min, samme med smokker om jeg ikke tar de i mikroen - har en beholder som jeg fyller med vann, settes 90 sek i mikro og vips ferdig Vannet ellers vel jeg bare koker det opp i vannkoker, man trenger vel ikke la det koke lenge? Kokt er kokt lissom.. Det gjelder da drikkevann; jeg koker oppl, fyller det i ei flaske og setter denne i kjøleskapet. Til grøt og mme gjør jeg det samme; koker opp og blander i.
singo Skrevet 26. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 26. juni 2008 hehe tror jeg har formulert spm mitt feil...lurte på hvor lenge dere gjør det for barna? til de er 6 mnd eller større?
CB-BabyBoy Skrevet 26. juni 2008 #4 Skrevet 26. juni 2008 Hahah det er for tidlig på morgenen for meg altså. Jeg ser jo nå at det er myyye mer logisk enn det jeg svarte på Vel lillegutt her er 4 mnd, men jeg har hørt at man skal koke til de får normalt vann gjennom maten..
Lysbryter Marcus 06&Mathias 08 Skrevet 26. juni 2008 #5 Skrevet 26. juni 2008 6 minutt i mikroen til ungene er 6 måneder. etter det vanlig oppvaskemaskin med program på 65 grader
Gjest Skrevet 26. juni 2008 #6 Skrevet 26. juni 2008 Jeg gjør det fortsatt selv om mini er straks 9mnd. Syns liksom flaskesmokkene lukter veldig såpe etter å ha vært i oppvaskmaskina..! Flere som syns det??
Histepist Skrevet 26. juni 2008 #7 Skrevet 26. juni 2008 Jeg synes oxo tutene blir skikkelig ekle i maskinen! De får et sånn gråaktig belegg. Så jeg koker alltid tutene, men tar flakene i maskina av og til. Minsten er 4 mnd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå