mamma-ylle og snurpen! Skrevet 26. juni 2008 #1 Skrevet 26. juni 2008 Noen som har spilt og vunnet? Saken er nemlig den at jeg vant 3500 kroner for ei uke sia, og overførte penger til min konto. Men jeg har jo aldri oppgitt KONTOnummer, bare _KORTnummer. Nå står det: "overført til kontonummer: blablabla", men det er jo ikke kontonummeret mitt, men kortnummer? Noen som har vært borti det samme? Evt, vet noe om det, fått utbetalinger osv? Takknemmelig for alle svar!!
ツツPhunk har 2 herligeツツ Skrevet 26. juni 2008 #2 Skrevet 26. juni 2008 Da min mor for noen år siden var uvitende til at hun vant på extra ble pengene overført til en konto hun ikke brukte lengre. Da brevet fra norsk tipping kom så stemte ikke kontonummer. Da jeg ringte så var det kortnummeret som sto, men med teksten kontonummer. Har du skjekket nettbanken din om du har fått inn pengene da? Hvis ike kan du ta kontakt med de som driver Bella bingo for å høre med de hva som har skjedd.
mamma-ylle og snurpen! Skrevet 26. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 26. juni 2008 Ja, jeg har sjekket nettbanken, men det er ikke kommet noe SÅ gørrrkjedelig, for jeg ble sååå glad når jeg vant!
ツツPhunk har 2 herligeツツ Skrevet 26. juni 2008 #4 Skrevet 26. juni 2008 Hør først med banken om man kan sette inn penger ved hjelp av kortnummer. Så kan du ta kontakt med de på Bella bingo for å høre hva som har skjedd.
mamma-ylle og snurpen! Skrevet 26. juni 2008 Forfatter #5 Skrevet 26. juni 2008 det går jo så klart ann..! noen andre som har erfaringer derfra?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå