Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 26. juni 2008 #1 Skrevet 26. juni 2008 Noen her som har fått installert netting som adskiller bagasjerom fra resten av bilen i stasjonsvogn her? Hvor mye ca kostet det og hvor får man gjort slikt? Kom til å tenke på det når jeg så innlegget ang. bilseter her i dag....dersom man kolliderer så kan jo bagasje fly rundt inni bilen og da er det jo ikke bra når barnet sitter bakovervendt, men så er det jo ikke bra å sitte forovervendt heller da.... Men en slik netting burde vel fungere bra i slike situasjoner eller?
veldigspent:) Skrevet 26. juni 2008 #2 Skrevet 26. juni 2008 jeg kjøpte første gang på biltema... 200 kroner!!! men den syns jeg var noe dritt!!!!!!!!! så da ringte jeg til en toyota butikk ( har toyota;)...) å bestilte. der kostet den 1500:-!!! men er helt tilpasset og angrer ikke ett sekund på at jeg kjøpte den:) skulle gjort det først!!! Lykke til:)
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 26. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 26. juni 2008 Ja, kikket på den på biltema men ser at den liksom bare skal spennes fast mellom tak og gulv, ser ikke for meg at det er så sikkert i lengden
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå