Gå til innhold

Argh, argh, og atter ARGH!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tok privatist eksamen i vår, fikk vite karakterene i dag... Muntligen er grei den fikk jeg 4 på. Sidemål og forsåvidt, fikk en 3`er. MEN hovedmål, 2!!! Er det MULIG?!?!?! Ja, jeg var utslitt på den tiden, mai var GRUSOM og jeg gikk i svime nesten hele tiden. Gråt at utmattelse annenhver dag nesten, men likevel. En 2`er?! Er jo ikke alle skolene en kommer inn på med en sånn teit karakter engang. Hadde det bare vert et hakk høyere... SUKK, føler meg VELDIG nedbrutt nå. Sitter på jobb så kan jo ikke bare bryte sammen heller...

Hva gjør jeg nå da? Skal jeg ta den opp, må jeg ta sidemål og.. er jo ikke sikkert jeg klarer den like greit som nå og da er jeg jo like langt... Bare la karakteren stå og håpe på at jeg ikke trenger bedre for å komme inn på den skolen jeg etterhvert bestemmer meg for å gå.. Og dermed klare å ta de to fagene jeg mangler. Har jo et fagbrev og kan jo komme inn enkelte plasse på realkompetanse og da...

Huff og isj.... var egentlig litt forberedt på at det kunne gå dårlig,men håpet var jo der likevel da...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...